Filmen met een mobiele telefoon

Ik film met een S22 in een gimbal, op UHD 30Hz, 60Hz is handig voor bijvoorbeeld autosport of snelle bewegingen, voor vuurwerk merk ik dat 30Hz genoeg is, ook qua grootte van bestanden een voordeel.
Kijk vooral eens op mijn Youtube kanaal voor de resultaten.
Hier een film van Fallas:

Mooi gefilmd man! Welke Gimbal heb je?

In de S24Ultra zit een hele goede stabelizer nu, echt ongekend hoe strak en smooth het beeld blijft.

Iemand gaf al aan dat de s23 ook al heel stabiel filmt, maar als je vuurwerk zelf afsteekt en filmt tegelijk dan is een gimbal wel makkelijker.. Alieexpress staat er vol mee

Vraagje, als ik een product wilt filmen met licht aan eerst voor ik het wil afsteken, doen jullie daarna het licht uit weer of laten jullie die aan staan tijdens het filmen?

Vraagje, als ik een product wilt filmen met licht aan eerst voor ik het wil afsteken, doen jullie daarna het licht uit weer of laten jullie die aan staan tijdens het filmen?

Nooit filmen met lamp aan. Krijg je heel beroerd beeld van als dat op de rook komt.

Ik zet het licht aan als ik het product film en aansteek, en zet hem uit met teruglopen. Inderdaad kan licht op de rook het beeld van het vuurwerk wat af gaat goed verpesten.

Ik zet het licht aan als ik het product film en aansteek, en zet hem uit met teruglopen. Inderdaad kan licht op de rook het beeld van het vuurwerk wat af gaat goed verpesten.

Thanks! Nog iets, raad je aan om het geluid te gebruiken van de Samsung s23 of op te nemen met mijn zoom h1n?

Thanks! Nog iets, raad je aan om het geluid te gebruiken van de Samsung s23 of op te nemen met mijn zoom h1n?

Zoom H1N lijkt mij beter, je kan het altijd testen door gewoon buitengeluiden op te nemen, bij de zoom kan je veel afstellen qua ruis etc. Dat zou goed van pas kunnen komen

Van oudere Samsungs is vaak de microfoon beter dan tegenwoordig. Van de S22 vind ik hem niet echt heel best, zeker bij hardere knallen.

Mijn S22 Ultra was wel aardig qua geluid, alleen met wind was het helemaal drama. Heel vervormd geluid kreeg je dan. Was bij de S23 Ultra idem en nu bij mijn S24 Ultra is het niet heel best met harde knallen! Wind test nog niet gehad haha.

Kan iemand een budget gimbal adviseren? Wel eentje waarbij ik kan in en uit zoomen? Ik zie op alieexpress genoeg staan voor 40 tot 50 euro...

Hebben mensen ervaring met de samsung a55 voor het filmen/fotograferen van vuurwerk? Zit te twijfelen tussen deze en de S24

Persoonlijk zou ik een telefoon nooit willen gebruiken als hoofdmiddel om iets leuks te filmen,daar heb je video camera's voor,maar dat is slechts mijn mening ;)

Zal de s24 ultra ook is testen dit jaar, al gok ik dat mijn vrouw het meeste zal filmen op de S22 ultra

Back
Bovenaan