Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem aan dat niet de complete festival word geannuleerd maar alleen de aan komende 3 dagen? Verschrikkelijk wat er is gebeurd.Wat een vreselijk nieuws zeg, wat een ellende daar. Zoveel overleden mensen en de rest van de ellen, verschrikkelijk. Snap de keus om alles te annuleren zeer zeker.
Wel balen, nu maar eens kijken of het valt te annuleren en anders gaan we gewoon alsnog die kant op want het blijft verder ook een prachtige stad natuurlijk.
Ik neem aan dat niet de complete festival word geannuleerd maar alleen de aan komende 3 dagen? Verschrikkelijk wat er is gebeurd.
Klopt, enkel de komende 3 dagen is er een periode van rouw afgekondigd en gaan de activiteiten niet door. Maar wij vliegen morgen ochtend naar Valencia.
Het kan wel eens een hele magere editie worden….
Burgemeester Catala vanmiddag over het verdere verloop van las Fallas:
«Está claro que este año las Fallas van a ser distintas para nosotros». «La semana que viene nos sentaremos a ver cómo reajustamos el calendario de Fallas. Ahora estamos de duelo», agrega.
Via Google translate:
"It is clear that this year the Fallas are going to be different for us." "Next week we will sit down to see how we readjust the Fallas calendar. Now we are grieving," she adds.
Bron: lasprovincias.es
Hoe ik hem lees gaat het puur om of het openingsweekend verplaatst gaat worden of helemaal geschrapt wordt. We gaan het wel horen…
Dat is goed om te horen, wij hebben er ook wel vertrouwen in dat het door gaat allemaal. Wij vliegen vanavond weer naar huis, maar hebben echt heerlijke dagen gehad. Goed weer, lekker eten en de stad blijft geweldig. As zaterdag vliegen we hier weer heen en hopen dan gewoon ook van veel vuurwerk te kunnen genieten.
Bekijk bijlage 80653
Heb zojuist pas mijn tickets geboekt, hopelijk gaan de shows vanaf dit weekend gewoon door. Anders heb ik een week de tijd om van Valencia te genieten, ook lekker. Ben 13 tot 20 maart aanwezig, vlieg met Transavia van Amsterdam en verblijf in een AirBnb.
Nu hopen op zonnig weer met zomerse temperaturen![]()
Plannen zijn hier gewijzigd omdat ik nu alleen ga.
Verblijf in zelfde huisje van 6 tot en met 13 maart.
Met de auto van 27 jaar oud op pad, dat word nog wat.
Het lijkt dan toch allemaal goed te komen! Hoe erg het ook is voor degene die het openingsweekend overgeslagen hebben vallen nu met de neus in de boter.