Fallas 2024 [Wie gaan er]

Liefhebbers van het Valenciaanse kruit! Tijdens Las Fallas 2024 willen we weer gaan knallen bij Falla Fuencaliente-lebón met net zo’n dikke mascleta als de vorige! Hij wordt weer gemaakt en afgestoken door Pirotecnia Nadal-Martí, op 16 maart om 15:30��
Dit kan alleen met jullie hulp en iedere donatie is welkom zodat we er samen weer wat moois van kunnen maken. Graag delen! Help jij weer mee? Check onderstaande link voor info en de doneerpagina:

Lukt me niet op de link hier te krijgen. Maar kijk even op de fb pagina van fallasfestival en maak zeker wat over als je het kunt missen.

Iedereen hierboven heel erg bedankt -zeker ook namens Falla Fuencaliente-Lebon- voor jouw donatie! Zachtjesaan gaan we weer richting een hele mooie knaller. We zijn nog niet op het bedrag van vorig jaar maar volgens mij moet dat makkelijk haalbaar zijn.

https://fallasfestival.nl/las-fallas-2024/doneeractie-onze-eigen-mascleta

Heerlijk om te zien dat de kooi er weer staat zeg, kriebels zijn flink aanwezig. Over 2 weken weer die kant op.

Ik mis de nit del foc op deze plaat. Maar misschien zijn dit alleen de Mascletàs en volgen de andere pirotechnische programma onderdelen….

Vulcano schiet de 19e een mascleta ergens in Benicalp. Voor het gemak had die 15 minuten later gemogen!

db7f9335-67aa-46bc-9a0c-4da78b92507b.jpg

Laatst bewerkt:
Ik wou ook zo graag gaan, maar jeetje wat zijn de prijzen voor vliegen omhoog gegaan...Wanneer hebben jullie geboekt en voor welke prijs? Ben wel benieuwd, dan kan ik volgend jaar wellicht gaan.

Ik wou ook zo graag gaan, maar jeetje wat zijn de prijzen voor vliegen omhoog gegaan...Wanneer hebben jullie geboekt en voor welke prijs? Ben wel benieuwd, dan kan ik volgend jaar wellicht gaan.
Dit jaar heb ik de tickets geboekt op 13 april, de eerste dag dat ze beschikbaar kwamen bij Transavia.
Ticket heeft mij toen € 152,- gekost en kost nu € 368,-. Als je dus zeker weet dat je wilt gaan zou ik zo vroeg mogelijk boeken.

Overigens zijn er nog wel goedkope vluchten te vinden als je bijvoorbeeld de 12e vertrekt en de 19e terug vliegt.

Dit jaar heb ik de tickets geboekt op 13 april, de eerste dag dat ze beschikbaar kwamen bij Transavia.
Ticket heeft mij toen € 152,- gekost en kost nu € 368,-. Als je dus zeker weet dat je wilt gaan zou ik zo vroeg mogelijk boeken.

Overigens zijn er nog wel goedkope vluchten te vinden als je bijvoorbeeld de 12e vertrekt en de 19e terug vliegt.

Wow meer dan een jaar geleden! Moet er vroeg bij zijn dus hahah

Klopt helemaal, 12 tot 19 ga ik +1 vanwege het prijsverschil, €80 pp

Je zou eventueel ook op een andere luchthaven kunnen vliegen.
Alicante of Madrid, en dan met de trein (of bus) verder.

Zo kun je nog ongeacht de datum voor +/- € 190,- retour.

ik ga van 9 tot 12 naar valencia-getafe. Met vliegen hotel en wedstijd valencia getafe ben ik 450 euro kwijt. zondags wedstrijd dus kunnen we de zaterdag en de maandag nog een paar shows meepakken.

ik ga van 9 tot 12 naar valencia-getafe. Met vliegen hotel en wedstijd valencia getafe ben ik 450 euro kwijt. zondags wedstrijd dus kunnen we de zaterdag en de maandag nog een paar shows meepakken.

Hier ook tickets gekocht voor die wedstrijd, zou eerst op de 10e zijn… helaas dat deze nu om 14:00 is.

Weet niet of het tijdelijk is maar vanaf Eindhoven vlieg je nu echt voor een prikkie:
Bekijk bijlage 80605

Wellicht interessant voor de twijfelaars.

Dat is echt goedkoop! 2 weken geleden geboekt voor €80 pp. deze vlucht heb ik dus ook!
Voordeel is dat je slaapplek dagje korter kan pakken dus scheelt in de kosten. Na aflooop van nit del foc paar uurtjes gezelligheid opzoeken en dan kan je gelijk door naar het vliegveld��

Back
Bovenaan