VuurwerkExpress
VWC lid
Heb gister 2 tickets geboekt retour voor 358 euro.
Dit is vanaf Eindhoven, inclusief annuleringsverzekering.
Dit is vanaf Eindhoven, inclusief annuleringsverzekering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prima prijs ook nog, mooi werk!
Het komt er nu echt snel aan, onwijs zin in, over een week hebben we de opening al gehad en kijken we uit naar de eerste mascletà in de middag op het plein.
Weer niet van gekomen dit jaar, andere verplichtingen.
Wel in augustus in valencia, wellicht dan nog iets vuurwerk gerelateerd te spotten.
Volgend jaar weer een kans.
Weer niet van gekomen dit jaar, andere verplichtingen.
Wel in augustus in valencia, wellicht dan nog iets vuurwerk gerelateerd te spotten.
Volgend jaar weer een kans.
Dat is echt goedkoop! 2 weken geleden geboekt voor €80 pp. deze vlucht heb ik dus ook!
Voordeel is dat je slaapplek dagje korter kan pakken dus scheelt in de kosten. Na aflooop van nit del foc paar uurtjes gezelligheid opzoeken en dan kan je gelijk door naar het vliegveld��
Hi Feabal, Gaan jullie hier op de fiets heen of openbaar vervoer/ taxi.
Wij hebben een fiets, maar geen idee of het een beetje te doen is. Nooit hier geweest eigenlijk, lijkt me wel leuk.
Hi Feabal, Gaan jullie hier op de fiets heen of openbaar vervoer/ taxi.
Wij hebben een fiets, maar geen idee of het een beetje te doen is. Nooit hier geweest eigenlijk, lijkt me wel leuk.
Er is vandaag een zeer heftige brand geweest in Valencia. Een flat met een woning of 140 is totaal afgebrand, voor zover ik nu begrijp geen doden. Vreselijk natuurlijk, benieuwd ook of dit nog gevolgen gaat hebben voor het openingsweekend.
Ik voel een meeting aankomen![]()