Fallas 2024 [Wie gaan er]

Prima prijs ook nog, mooi werk!
Het komt er nu echt snel aan, onwijs zin in, over een week hebben we de opening al gehad en kijken we uit naar de eerste mascletà in de middag op het plein.

Prima prijs ook nog, mooi werk!
Het komt er nu echt snel aan, onwijs zin in, over een week hebben we de opening al gehad en kijken we uit naar de eerste mascletà in de middag op het plein.

Toch wel een klein beetje spijt dat we het openingsweekend niet pakken dit jaar, komend jaar maar eens naar kijken! Voor ons nog een kleine 1,5 week voor we die kant op gaan!

Echt een aanrader, een fantastische sfeer ook dat weekend. Maar anderhalve week is ook zo voorbij, gaat snel!

Weer niet van gekomen dit jaar, andere verplichtingen.
Wel in augustus in valencia, wellicht dan nog iets vuurwerk gerelateerd te spotten.

Volgend jaar weer een kans.

Top, bedankt voor het delen. Die gaan wij ook zeker mee pakken de 14de. Zien jullie daar.

Dat is echt goedkoop! 2 weken geleden geboekt voor €80 pp. deze vlucht heb ik dus ook!
Voordeel is dat je slaapplek dagje korter kan pakken dus scheelt in de kosten. Na aflooop van nit del foc paar uurtjes gezelligheid opzoeken en dan kan je gelijk door naar het vliegveld��

12-19 maart was het plan, zou dus de laatste dag missen

Geluk bij een ongeluk, zojuist mail ontvangen van Ryanair dat de vlucht om commerciële redenen is geannuleerd(elke freak wil uiteraard een dag langer blijven) nu kosteloos 1 dag langer verblijf:handsup:
Gelukkig het verblijf ook gelijk langer kunnen boeken.

Hi Feabal, Gaan jullie hier op de fiets heen of openbaar vervoer/ taxi.
Wij hebben een fiets, maar geen idee of het een beetje te doen is. Nooit hier geweest eigenlijk, lijkt me wel leuk.

Je kunt de metro nemen. Vanaf het metrostation een 10 minuten lopen naar het ''gemeente huis'' van Paiporta / de brug waar de show nabij geschoten wordt. Dus niet nodig om te fietsen of taxi te pakken om daar te raken.

Wij hebben een fiets, maar geen idee of het een beetje te doen is. Nooit hier geweest eigenlijk, lijkt me wel leuk.

Wij gaan iig altijd met de fiets die kant op.

Er is vandaag een zeer heftige brand geweest in Valencia. Een flat met een woning of 140 is totaal afgebrand, voor zover ik nu begrijp geen doden. Vreselijk natuurlijk, benieuwd ook of dit nog gevolgen gaat hebben voor het openingsweekend.

Wij gaan altijd met de Metro, heel goed te doen je bent er zo!

Er is vandaag een zeer heftige brand geweest in Valencia. Een flat met een woning of 140 is totaal afgebrand, voor zover ik nu begrijp geen doden. Vreselijk natuurlijk, benieuwd ook of dit nog gevolgen gaat hebben voor het openingsweekend.

Denk doordat er geen doden zijn gevallen, dat het met een sisser afloopt… Dit zou wel reden kunnen zijn om de veiligheidsmaatregelen aan te scherpen voor de crema’s.

Kreeg filmpjes doorgestuurd van een paar locals die op steenworp afstand wonen, echt verschrikkelijk!

Ik voel een meeting aankomen :yes:

Die meeting klinkt gezellig, count me in!

Krijg het net ook te horen van een aantal locals dat de mascleta en de Crida afgelast worden dit weekend.

Back
Bovenaan