Kingdom

Kmak kan je de laatste cake ook los verkopen voor €25?

Dappere poging! En zeker potentie in zo'n mooie 25shots cake! Maar mocht je dit een tof effect vinden, kijk dan eens naar de ondestaande cakes:

- Snowstorm 80s / 100s - Evolution
- Gold Crowns - Mania
- Feuerblitz - Zena

Dappere poging! En zeker potentie in zo'n mooie 25shots cake! Maar mocht je dit een tof effect vinden, kijk dan eens naar de ondestaande cakes:

- Gold Crowns - Mania
Absoluut! Maar de cake die je aangeeft geeft heeft wel een lange tijdsduur! 40 seconden maar liefst. Die zou je dan ook samen kunnen schieten waarbij de tweede cake van kingdom het effect van gold crowns versterkt. Bedankt voor de tip! Erg mooi

Deze ook weer gekocht na de annulering van afgelopen jaar. Prachtige bak. Zwaar benieuwd hoe deze het in de straat doet.

- Snowstorm 80s / 100s - Evolution
- Gold Crowns - Mania
- Feuerblitz - Zena

Vergeet de breakout niet. Daar zit de kingdom praktisch in

Even bumpen. Lekker hoor deze compacte Kingdom box ! Tempo heerlijk, variatie in ghost effect mag er ook wezen. Qua kwaliteit-prijsverhouding nu, zeker met de 20% gratis vuurwerk bij diverse Intratuin filialen helemaal interessant om aan de collectie toe te voegen.

Ook zonder blauwe sterren vind ik m wel dik hoor ( voor die prijs ) ik ben blij dat ik m heb

Ik heb em besteld vanwege de gelijkenis met snowstorm 1.0
Dan mis je de blauwe sterren wel.

Back
Bovenaan