Fallas 2023 [Wie gaan er]

De sfeer in dit topic is echt om van te smullen. Ik tel vanuit huis lekker met jullie af. Ben benieuwd met welke beelden jullie allemaal terug gaan komen. :blink:

Oordoppen zijn toch juist niet verstandig? Iets met dat je trommelvliezen kunnen scheuren door de druk? Daarom zie je Spanjaarden nooit oordoppen dragen tijdens een mascleta.

Oordoppen zijn toch juist niet verstandig? Iets met dat je trommelvliezen kunnen scheuren door de druk? Daarom zie je Spanjaarden nooit oordoppen dragen tijdens een mascleta.

Ik heb ze altijd in. Zeker met die straat-mascleta's. Er wordt geen vacuüm gezogen door de knallers :p

Morgen nacht eindelijk weer richting Schiphol om naar Valencia te vliegen voor het openingsweekend. Goed nieuws dat er 2 shows van Ricasa zullen zijn een dorp verderop, gaan we zeker heen. Weersvoorspelling ziet er ook top uit. Gaan weer een paar mooie dagen worden, zin an!

Yes, het is zover, nog een laatste dagje werken en dan lekker de start van het festival aanschouwen in die prachtige stad. Weer prachtige dagen in het vooruitzicht, kijk onwijs uit naar zondagmorgen, wat een sfeer.

Omdat ik mijn vrijedagen op het werk anders niet op krijg ga ik ook volgend weekend die kant op.
4 tm 6 aanwezig en uiteraard 14 tm 20

Oordoppen kun je prima gebruiken inderdaad, maar je mag ze niet in doen tijdens een Mascletà, enkel vooraf of niet, dat heeft wel iets met druk te maken.

Nadat onze vuurdoop in 2020 helaas de mist in ging... Is er ergens een centrale plek waar Nederlanders samen komen om gezellig een potje bier te drinken ?
Palau is wat mijn vrouw betreft dan geen optie natuurlijk. Ben meer op zoek naar een kroeg waar behalve de vuurwerk idolate mannen ook vrouwen het leuk hebben :D

Back
Bovenaan