Evo Bomber [Compound]

Ondanks dat ik wist hoe deze zou presteren, verassing van de avond! Vind het een heerlijke bak. Die crackling staarten gaan alle kanten op in de lucht, vervelen doet i niet snel. Crackling is goed hard en boxje gaat lekker door met verschillende kleurtjes. Verwacht er niet te veel van, maar een leuk boxje is het zeker.

Absoluut een prima bak, zeker ook voor de prijs goed. Mooi uitgewerkt, harde crackling.
Enige wat ik minder vind, is dat het tempo gelijk blijft, je ziet gewoon 4 losse gelijke cakes. Door te spelen met tempo in cake 3 en 4, zou ie volgens mij meer spektakel kunnen bieden.

Hoe dan ook, deze hoop ik ergens goed te scoren, lees bedragen van 60 euro, dat is werkelijk geen geld voor dit.

Wat is dit toch een heerlijke box zeg!! :shocked: Boven verwachting goed! Dat constante geknetter van de timerain willows is echt schitterend. De verschillende kleuren blijven de aandacht vasthouden. Echt een topper van Evo!

Wat een topper is dit. Vanavond gezien bij Ano en de spreiding van deze box is echt geweldig. Wel wat pauzes maar dat stoorde me niet echt. Zag hem al vaker maar toen kon die me nooit echt bekoren eigenlijk. Vandaag dus wel en nog steeds voor een mooie prijs te krijgen.

Hele dikke bak inderdaad die er op de demo tussen uit sprong qua spreiding en harde burst. De vertraging is inderdaad niet heel hinderlijk bij deze bak, al heb ik het liever niet. Maar het is echt een fractie dat ie stopt en weer doorgaat. Voor de gewone consument denk ik niet hinderlijk, voor de freak een beetje. Maar bij deze demo viel me spreiding echt een stuk positiever op dan de winkeliersdemo bij Evolution ( afstand scheelde nu ook 20/25 meter vergeleken met daar ). Echt een hele dikke topper! Als je er 2 'tegelijk' schiet met net 2 seconde er tussen dan pak je die vertraging er zo uit en heb je net een dik profblok.

Afstand op +- 75 meter.

Deze box presteerde inderdaad erg goed. De spreiding was prima doordat het effect langer doorbrandde, de kleuren zijn erg mooi en het tempo is goed. Alleen vind ik die pauzes wél echt hinderlijk..

Vind de pauzes reuze mee vallen tussen de cakes . Ik heb compounds gehad vorig jaar die langere vetraging hadden somige bijna 3 a 4 seconde

Back
Bovenaan