Evo Bomber [Compound]

Ik heb mijn 2019 batch toch nog wat strakker doorgelont, vind pauzes tussen de cakes bij deze box echt zonde. Werkt trouwens fantastisch zo’n compound aanpassen, je zit niet met losse cakes te schuiven en te draaien.

Net in de bunker gezien dat deze dit jaar 1/1 is verpakt in een kooi.
Ook komt deze uit andere fabriek nu, maar wel een goede! (49F225)

Oei! Staat 2x op de lijst voor volgend jaar, maar nu wacht ik wel een straatfilmpje af. Hopend valt het positief uit want hij was steengoed!! #fingerscrossed

Dit jaar had ik de Evo Bomber voor het eerst. Voor 60 Euro is dit een regelrechte topper! Wat mij betreft bestel ik hem komend jaar weer!

Ik had er twee tegelijk aangezet. Echt ruk dat 1 na de eerste cake ermee kapte... omdat het toch dezelfde effecten zijn kon ik het reservelont aansteken en alsnog de box leegknallen.
Maar viel mij sws op dat de cakes slecht verbondenzaten. Ook bij andere compounds veel vertragingen. Volgend jaar maar weer zelf lonten dan..

Maar deze zit daar volgend jaar weer bij de collectie

Gisteren per 2 de 2018 batch geschoten, liep perfect door en nauwelijks vertraging tussen de cakes. Blijft een heel mooi bakkie, nu 2 jaar achter elkaar gehad dus sla volgend jaar over. Maar als je een mooie compound zoekt en je hebt geen mega budget echt een aanrader

Ik had er twee tegelijk aangezet. Echt ruk dat 1 na de eerste cake ermee kapte... omdat het toch dezelfde effecten zijn kon ik het reservelont aansteken en alsnog de box leegknallen.
Maar viel mij sws op dat de cakes slecht verbondenzaten. Ook bij andere compounds veel vertragingen. Volgend jaar maar weer zelf lonten dan..

Maar deze zit daar volgend jaar weer bij de collectie

ik had precies hetzelfde. bij 20% van mijn compounds is er een cake niet afgegaan, meestal de laatste...was echt een domper. volgend jaar toch zelf even alles doorlonten.

evo 2019 vond ik ook dit jaar weer meer dan prima. enig nadeel is dat hij niet al teveel variatie heeft waardoor hij niet heel erg opvalt tussen het andere geweld. maar ik had er twee tegelijk, dus uiteindelijk was het prima vermaak.

Laatst bewerkt:
2018 waren de crackling willows sowieso beter.Maar dat neemt niet weg dat het alsnog een goede box is.

Jep hij was prima en voor het geld helemaal! Maar volgend jaar toch weer de 1.2" Glitter Willows van VWT.

Back
Bovenaan