Evo Bomber [Compound]

Ik vind het effect an sich prachtig maar met dit tempo 4 cakes lang te eentonig en langdradig. Beter zoiets 2 cakes per box, kunnen shops een kartonvoordeel bieden als je langer wilt genieten. Of wat afwisseling bv 2 cakes met salvo's.

Een mooie box maar door de eentonigheid zal ik hem waarschijnlijk zelf niet kopen, behalve voor een dump prijs o.i.d.

Op alle filmpjes vind ik het een mooie bak, alleen vond ik 'm vorig jaar in de straat echt flink tegenvallen. Misschien pure pech met een bepaalde batch, vocht, etc...

Ik ben over t algemeen zeer enthousiast over EVO producten, maar bij deze bak val ik zowat in slaap. Goed uitgewerkt, maar heel eentonig.

ik ben denk ik denk ik te kritisch ofzo geworden, maar als je gewoon naar elke eerste en laatste enkele shot kijkt van de cakes behalve de finale dan is het heel gewoontjes en zeker niet beter als de concurrentie. Ik vind deze bak gewoon echt niet mooi bij diverse shots heb je een paar sterren en geen mooie ronde effecten en zeker niet als ik iedereen hoor over de harde knallen, dan moet het met flash zijn en dan vind ik de effecten helemaal niet op orde.
Geef mij dan mij andere bakken van evo.

Hij komt op filmpjes vaak wat saai over maar ik vond hem vorig jaar in de straat wel erg gaaf! Grote effecten, mooi kleuren en harde burst.

Vorig jaar gehad, echt een topper. Al helemaal voor de freakprijs (60-70e). Waar praten we over?:handsup:

ik ben denk ik denk ik te kritisch ofzo geworden, maar als je gewoon naar elke eerste en laatste enkele shot kijkt van de cakes behalve de finale dan is het heel gewoontjes en zeker niet beter als de concurrentie. Ik vind deze bak gewoon echt niet mooi bij diverse shots heb je een paar sterren en geen mooie ronde effecten en zeker niet als ik iedereen hoor over de harde knallen, dan moet het met flash zijn en dan vind ik de effecten helemaal niet op orde.
Geef mij dan mij andere bakken van evo.

Met wat voor kruit moet de burst anders zijn? Hier zit gewoon een maximale 2 grams flash burst in. Komt op filmpjes niet zo goed over maar de boeketten vallen groot uit en branden lang door. Ja hij is wat saai omdat het een enkel shot effect bevat, maar de verschillende kleuren, het tempo en de goede burstknallen maken het wel goed. Al snap ik mensen ook wel die liever voor een gemixede bak gaan zoals de Transbomber oid. Voor mij ieder geval een leuke afwisseling op m'n collectie.

Ik vind de die van de ano demo er wel goed uitzien, de crackling gaat heel lang door, zie je niet zo vaak eigenlijk. Is dit een 2019 productie exemplaar?

Komt erg mooi op de film. Snap de meningen dat deze eentonig over kan komen, maar vind dit toch wel een sierlijke box. Ga hem in tweevoud schieten samen met on the beat van Pangu, in een finale van voornamelijk goud rood en blauw. Gaat wel een kleurrijk spektakel worden denk ik:p

Deze cakebox leent zich uitstekend uit om per 2 te worden geschoten. Dan komt die ook wel op zijn best over vind ik. Gezien de online december prijs van €90,- verwacht ik deze volgend jaar in de freakacties, net zoals de afgelopen maanden, wel weer voor +/- €70,- dan heb je toch echt wel een goede box per 2 voor een leuke prijs.

Ik vond er vorig jaar op demo's weinig aan, maar na ANO heb ik vanavond bij Valk weer enorm staan te genieten van deze bak. Ik denk wel de grootste spreiding van heel de avond, knettert lekker door. Sierlijk, fijn tempo, combi van kleur en crackling, topfinale.. Chapeau!

Inderdaad, dit was gisteren echt een topper bij de Valk demo. Alleen het tempo vind ik toch wat minder, daarom wat minder geschikt voor mij om in een show o.i.d. te verwerken, maar zeer gaaf als stand alone. Dat knetteren gaat inderdaad heerlijk lang door! Topper.

Inderdaad, dit was gisteren echt een topper bij de Valk demo. Alleen het tempo vind ik toch wat minder, daarom wat minder geschikt voor mij om in een show o.i.d. te verwerken, maar zeer gaaf als stand alone. Dat knetteren gaat inderdaad heerlijk lang door! Topper.

Waarom is deze minder goed in een show te verwerken als ik vragen mag? Ik ga hem per vier schieten die jaar en in onderstaande show wordt die per drie geschoten en goed te zien van 7:30:

Waarom is deze minder goed in een show te verwerken als ik vragen mag? Ik ga hem per vier schieten die jaar en in onderstaande show wordt die per drie geschoten en goed te zien van 7:30:

Per 3 is natuurlijk alles al een stuk beter dan wanneer je enkel schiet. Maar ook de pauze tussen de cakes doet voor mij zó afbreuk, dat ik hem niet in een show wil schieten, ik wil namelijk geen gaten hebben in de show. Dat ik het dan kan oplossen om hem met meerdere tegelijk te schieten is leuk, maar ik vind dat dat niet nodig moet zijn. Ook in de show wil ik boxen los kunnen schieten, zeker bij deze. Ik vind het crackling juist gaaf stand alone, dat ze niet elkaar doorkruisen van meerdere posten.

Per 3 is natuurlijk alles al een stuk beter dan wanneer je enkel schiet. Maar ook de pauze tussen de cakes doet voor mij zó afbreuk, dat ik hem niet in een show wil schieten, ik wil namelijk geen gaten hebben in de show. Dat ik het dan kan oplossen om hem met meerdere tegelijk te schieten is leuk, maar ik vind dat dat niet nodig moet zijn. Ook in de show wil ik boxen los kunnen schieten, zeker bij deze. Ik vind het crackling juist gaaf stand alone, dat ze niet elkaar doorkruisen van meerdere posten.

Ik snap je helemaal! Daar zit wat in, helaas zat er bij mij afgelopen jaar teveel verschil in de cakes onderling. Dat was jammer.

Persoonlijk wil ik eigenlijk niet meer per één schieten, vind ik niet spectaculair genoeg meer...

Back
Bovenaan