Evo Bomber [Compound]

Begrijp niet helemaal wat mensen bedoelen met kleine boeketten. Die willows vlogen werkelijk alle kanten op, buiten camera beeld nog.

Heeft iemand deze voor minder dan 75e gespot?

Tot nu toe niet, maar denk als je bij een van de bekende freakshops een lijstje met producten mailt dat er altijd wel iets te fixen is

Dit was een lekkere rammer! Ik had er niet bij stilgestaan het feit dat dit compound is en tussen pauzes heeft! Ik had er alleen ff aan moeten sleutelen, zodat de cakes achter elkaar doorliepen! AL met al dikke box!

Tot nu toe niet, maar denk als je bij een van de bekende freakshops een lijstje met producten mailt dat er altijd wel iets te fixen is

Afgelopen jaar had EVO vastgestelde minimum prijzen bij alle dealers maar weet niet of dat dit jaar (en zo vroeg in het jaar) ook weer zo is....

Wat een pracht bakje was dit zeg! Die crackling bleef echt lang hangen waardoor het een extreem groot effect had! Ik stond zelf vrij dichtbij deze (vanwege het fakkelen) en ik kon zien dat de volgende cake al aan ging terwijl de vorige zijn laaste rij tubes nog moest schieten. Wat een super systeem! Hierdoor was er nauwelijks een pauze tussen de cakes, helemaal top.

Na het zien van de straatfilmpjes van afgelopen O&N deze nu alweer voor dit jaar aangeschaft.

Heb er alweer zin in...

Ook besteld , had deze nog niet gehad maar als ik zo naar de straat filmpjes kijk is dit een pareltje net zoals de rest van evo

Hierbij mijn straatfilmpje van de meeting. Ik moet zeggen dat er bij mij opvallend veel cheap palm effecten doorheen zaten...

Hierbij een straatfilmpje van de EVO Bomber tijdens Oud & Nieuw 2018-2019. Gefilmd door de buurman en die kent het verschil tussen skyscrape en landscape niet... :wink:

Back
Bovenaan