Event Orange Dragon

De video gaf mij veel hoop vooraf, maar idd behoorlijk eentonig. Wel mooie effecten, maar gaat volgend jaar niet weer op de lijst.

Hier ook hetzelfde gevoel erbij, dit was hem gewoon niet. In potentie zoals op productvideo echt een mooie bak maar dit was echt iets heel anders in de straat. Die mooie prijs waarvan sommige zeggen hem dan nog wel te kopen moet in mijn geval wel erg laag liggen wil ik hem zelf nog eens meenemen.

Niet slecht hoor, zeker niet. Maar het is niet de topper waarop ik hoopte.

Hier ook hetzelfde gevoel erbij, dit was hem gewoon niet. In potentie zoals op productvideo echt een mooie bak maar dit was echt iets heel anders in de straat. Die mooie prijs waarvan sommige zeggen hem dan nog wel te kopen moet in mijn geval wel erg laag liggen wil ik hem zelf nog eens meenemen.

Niet slecht hoor, zeker niet. Maar het is niet de topper waarop ik hoopte.
precies dat, op basis van video gekocht maar was niet eens de helft van dat

10:30

Had deze vorig jaar ook. Kwam niet echt in de buurt van de productiefilm, maar was alsnog wel een mooie box. Als op bovenstaande video de productieversie van dit jaar geschoten is dan lijkt de kwaliteit wel wat verbeterd:thumbup:

Betere optie naar mijn idee was de thermal jewels 50 shots 1.2 inch voor zo'n beetje dezelfde prijs, was bij mij ook even kiezen uit de 2 nl

Back
Bovenaan