Event Orange Dragon

Vond m wat tegenvallen, eerlijk gezegd. Vooral cake 1 was matig. Wat slappe burst en boeketten nauwelijks interessant te noemen. Cake 2 was beter. Ter vergelijking: schoot dit doosje net na de dierencakes van CR, en deze viel in t niet. Film volgt spoedig.

Vond m wat tegenvallen, eerlijk gezegd. Vooral cake 1 was matig. Wat slappe burst en boeketten nauwelijks interessant te noemen. Cake 2 was beter. Ter vergelijking: schoot dit doosje net na de dierencakes van CR, en deze viel in t niet. Film volgt spoedig.
eens, ik vond hem ook wat tegenvallen. Vond hem niet heel bijzonder, tempo was goed, uitwerking wat mager en bursts was goed maar niet meer dan dat. Als je de hele avond Cairo en AirDamage stookte is deze kinderspel.

Zeker niet verkeerd, maar vond hem vooral wat eentonig overkomen in de beleving.
Leuk voor de vooravond, valt wel wat weg tegen grotere boxen namelijk.
Zou hem niet direct nogmaals bestellen, maar in een mooie aanbieding ga ik toch twijfelen waarschijnlijk.

Voor en goede prijs is dit een prima bak. Ik had er 2 in mijn showtje en die 2 samen deden helaas onder voor de enkele bakken die er voor kwamen. Wat Mike zegt voor een goede prijs kan ik hem waarschijnlijk niet laten liggen, maar dan mooi voor in de voor avond.

Zo zie je mar weer hoe belangrijk het is om straat filmpjes te kijken.
Soms is de product video mooier dan de harde werkelijkheid.

Op zich best een geinig doosje, maar zeker minder dan ik er van verwacht had. Zou hem niet nogmaals aanschaffen.

Ik had er meer van verwacht, dit is voor mij een vooravond blokje. Hij deed niet echt mee om 00.00 uur.

Vond het een leuk boxje maar hij mistte zeker de `wauw` factor. Leuk om een keer gehad te hebben maar zal m niet nogmaals kopen denk ik.

Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 0:40. Geschoten per 2 stuks.

Bij ons waaide het flink...
Deze (mini) compound had er flink last van.

Flinke tegenvaller. Helaas wederom weer duidelijk merkbaar dat dit een kooiloos product is.

Kwam hier ook niet helemaal lekker uit, wellicht te maken met de wind? Leuk boxje, maar niet meer dan dat.

Back
Bovenaan