Whispering Waves

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6215
Artikelnaam: WHISPERING WAVES 16'S
Bruto Gewicht: 1260 gram
Netto kruitgewicht: 229 gram
Aantal schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: 16 shots powercake gevuld met XXL-effecten.
Max. tube diameter: 26MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 18/1
Adviesprijs: €14.99
Voorverkoopprijs: €12.50

Whispering-Waves.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Bonfireworks voor deze informatie.

Whispering Waves, is dat een eerbetoon aan die krekels de hele tijd? :D
Vind die laatste schoten met dragon egg crackling, een tot dan toe degelijke cake, het wel een beetje verpesten...

Voor die 12,50 mag deze er best zijn met grote effecten. De crackling had wat mij betreft niet gehoeven.

Pyro-Kreis Heinsberg heeft ook deze cake getest, hieronder de beelden. De Duitsers zijn erg enthousiast over deze cake en ik vind dit er dan ook goed uitzien. Burst en spreiding zijn zo te zien prima in orde en ook de effecten komen prima over. In de beschrijving van de video heeft Pyro-Kreis Heinsberg het zelfs over een verkoopprijs van om en nabij €7,-. In NL is die wat duurder, maar als ik hem tegenkom later dit jaar wil ik hem zeker meenemen. Lijkt me een mooie cake voor de vooravond.

Prima cake wel, zeker als ze voor €7 weg gaan. Mooi stookspul voor in de vooravond! :)

Zie hem staan bij VWOutlet voor 12,50. Mooie prijs voor deze cake, of heb ik iets gemist met een demo oid ?

Ik heb deze eerder ook niet gezien.. Overheen gekeken?

Vorig jaar vond ik alle bonfireworks cakes lekker.

Team rubberen ruggengraat heeft deze net nog maar besteld.. Met een monster ride en een fontijn om aan de 25 te komen..

Back
Bovenaan