Event Immortal Gold 100s

Samen met de 6 elements was dit echt de topper van de avond. Wat een prachtige boeketten. Zelfs applaus van de straat voor deze box gekregen!

Had hem dit jaar weer en wat een leuk geweldige bak blijf je het ook, staat eind dit jaar zeker weer op het lijstje!!

Blijft een geweldige bak.
Had hem dit jaar gecombineerd met de spinning tail to multicolor van vuurwerkmania,
als tussenstuk voor mijn goudshow, met een kleuren finale.
Dat effect werkte nog beter dan gehoopt,
en het eindresultaat is meer dan indrukwekkend:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Van 19:25 tot 20:14 is het te zien.

Vannacht de Immortal Gold afgestoken, doorgelont mooie volle boeketten alleen vondt de burst best tegen vallen :( had meer van de burst verwacht.

Heb het gefilmd misschien vanavond nog online zette..

Helaas viel deze iets tegen, helemaal niet verkeerd maar het tempo en de effectgrootte waren niet top.. De 4 seasons deed het veel beter :wink:

Best een goede bak maar zou hem niet nog een keer nemen. Verwachtingen waren te hoog, de Zena Cakebox maakte meer indruk op mij dan deze.

Deze ook geschoten en vond dit ook weer één van de toppers van de avond. Burst prima, niet zo hard als bijvoorbeeld de Cruel Traction maar dat hoeft ook niet. De effectgrootte doet het hem bij deze samen met het tempo. Prima bak voor een actieprijs.

Prachtig gefilmd kerel, goede camera! Ik snap je opmerking over de burst, bij de brocade crown is hij af en toe een beetje laf. Verder ziet hij er daar goed uit, toch?:D

Film eigenlijk met best een oude camera model :p maar thanks :)
Het was verder zeker een eye catcher qua uitwerking zonder meer, goede tempo volle boeketten alleen ja de burst.. :p

Dit was absoluut de topper van de avond, en dit blijft mijn favo bak!

Het weer was perfect (afkloppen!!!); geen regen, bijna geen wind, precies het juiste weertje dat deze bak nodig heeft.

De effecten waren wederom machtig groot en mooi rond. De uitwerkingen bleven langer hangen en de box had een goede tijdsduur. Aan de start was de burst iets gematigder dan normaal gesproken, maar dat werd gaandeweg met cake 2, 3 & cake 4 goed gemaakt.

Een topper! Wel een prijzige, maar als de kwaliteit gehandhaaft blijft zoals dat tot op voorgaande jaren is gelukt, valt de prijs wel te rechtvaardigen.

Weer ontzettend genoten van deze geweldige cakebox.
Ik schoot hem per twee, de hele lucht vol met goud.
Ik vond de bursts dikke prima verder, hij komt hier zeker weer.

Zo te zien zijn de red strobe wilows er inmiddels ook weer uit?erg jammer dat maakte deze bak juist mooi.

Zo te zien zijn de red strobe wilows er inmiddels ook weer uit?erg jammer dat maakte deze bak juist mooi.

Ik had deze er wel inzitten hoor, duidelijk zelfs.
Ik durf dan niet te zeggen uit welk jaar de mijne kwamen.

Ik had deze er wel inzitten hoor, duidelijk zelfs.
Ik durf dan niet te zeggen uit welk jaar de mijne kwamen.

bij mij waren de red strobe willows met blauwe sterren mooi aanwezig mooie heldere kleuren tikkeltje kleiner dan black cobra 120 maar wel voller qua effect echt een
top dingetje!

Volgens mij is lang niet alles afgegaan. De box begint ook met salvo's wat normaal niet zo is.

Alle 4 de cakes waren bij mij wel afgegaan, had er 3 bewust de folie erop laten zitten en 1 eraf gehaald en die cake begon mee met schieten, welke volgorde het precies had doorverbonden weet ik niet meer had het in de late uurtjes nog snel moeten doorlonten.

Hier mijn straatfilmpje van de Rurbo Immortal Gold.

Stak deze als laatste af na de Cruel traction en de 4 seasons. Die 2 presteerden toch net ietsje beter naar mijn mening.

Een voorbijganger in zn midlifecrisis vond het ook heel leuk om nog even een cobra dichtbij te gooien.... Er lopen helaas een hoop klootviolen rond!

Afijn, bekijk in 4k;

Back
Bovenaan