Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand wat meer over de 2015 versie? Zal deze heel anders zijn dan de 2014?
Heb dit jaar deze bak ook besteld.
Hoe kan je deze het beste doorlonten boven of beneden?
En ik lees zelf verhalen dat je hem niet eens door hoeft te lonten maar dat er dusdanig veel lont beneden zit dat hij door de verpakking heen brand, mensen hier ervaring mee?
Ik heb een vraagje;
Mijn 4 batterijen zijn netjes gelabeld met de ronde, gele "A" , "B", "C" en "D" stickers.
Op het label (zwart-wit) van elke batterij staat echter iets in de trant van "915A" en "915B". "915C" en "915D" heb ik op geen enkele batterij staan.
Heb ik nu zoals het hoort, de batterijen "A", "B", "C" & "D" of "A", "A", "B" & "B"? Iemand enig idee of iemand die wil vergelijken met de eigen box?
Hoe kan ik trouwens zien uit welk jaar mijn box is?
Bij voorbaat dank.![]()
+ YouTube Video | |
Ik wil deze box gaan doorlonten. Moet ik nog ergens op letten tijdens het doorlonten? Ik heb namelijk nog nooit cakes doorgelont.
Ik zag dat de cakes al goed in de doos zitten. Je moet toch gewoon de reservelont van cake 1 verbinden met de hoofdlont van cake 2 en zo verder. En dan eventueel aluminiumfolie over de lonten. (?)
Zal het op deze manier gewoon goed gaan? Pauze's maken me niet uit als het maar af gaat![]()
Als je papier bij reserve lont open maakt naar beneden zie je aantal snel lonten zitten.. Doe dit bij elke cake zet ze goed tegen elkaar en ze zullen elkaar vanzelf onsteken ( zie foto een pagina terug )Tape om alle 4 de cakes heen om het bij elkaar te houden en terug in de doos zetten. Let op dat werkt alleen op deze manier bij rubro cakeboxen andere merken hebben meestal niet dit systeem. Je kan de normale lonten eventueel nog met elkaar verbinden voor de zekerheid.
Ik heb wel een stukje karton van deksel van de doos gebruikt om tussen cake A en D te zetten anders steekt je begin lont misschien ook de eindlont van cake D aan![]()
Bedankt voor je reactie. Maar als ik alleen de reservelont met de hoofdlont verbindt, zal het dan niet werken?