Event Immortal Gold 100s

Vind hem op dat filmpje (van twijfelachtige kwaliteit) toch wel netjes overkomen, vooral de laatste cake, maar burst en boeket blijft prima.

Wat ons betreft is het nog steeds een hele knappe box. Het tempo is wat lager en hij heeft wat tussen sprintjes. Het lagere tempo viel op, maar daarbij ook wel de hele goeie uitwerkingen. Groot en mooi uitgewerkt. Je kan er nu wat langer van genieten. Maar inderdaad.... Het is niet de rambak uit het verleden. Wij hebben ook klanten gehad die er wat langer van hadden willen genieten. Het is dus maar wat je wilt.

Dat is ook zeker waar, voor veel mensen zou dit een geweldige oplossing zijn. Uiteraard blijft het een goede box, je hebt nu langer plezier voor je geld, dat zou veel mensen prettiger vinden.

Ik zou hem in ieder geval overslaan, op de video schieten ze hem per 2 en zelfs dan vind ik hem toch echt al te langzaam voort schieten. En dan ook nog kijkend op de prijs, dan zeg ik toch nee. Dit is het niet meer.

Zelf ben ik niet zo van de rambakken.. het kost een hoop geld en deze dan binnen 40 a 60 seconden in de lucht zien gaan vind ik gewoon zonde.

Cakeboxen moeten voor mij gewoon minimaal 90 seconden duren.

De kwaliteit van de film is niet echt goed en volgens mij ook van best ver af gefilmd.. Ik denk dat dit wel een topper kan zijn in de straat zelf.

We gaan het meemaken!

Heeft me nog nooit teleurgesteld en gewoon weer besteld.Zien het wel en mocht ie tegenvallen wordt het de laatste keer.
Verwacht dat ik er net zo van ga genieten zoals alle jaren.

Denk dat ik hem dit jaar ook eens laat staan. Vind het tempo toch minder zo. Van mij mag ie wat sneller.

Dat filmpje is van mij is inderdaad niet de beste kwaliteit (gefilmd met aan actie camera) maar hoe die er opstaat komt hij naar mijn idee over als in het echt. Het is maar net waar je van houdt. De boeketten zijn gewoon mooi en groot en de burst is prima, alleen de wauw factor is er wat af vind ik door het tempo. Wat hier al meer gezegd word je kan wel langer genieten en het blijft een top box.

immortalgold.jpg

Ik vind hem ook prachtig. Het tempo is mooi zo. Lekker van genieten en dan de 2 tempo versnellingen er in, top. Hoop dat ik dit jaar nog budget overhoud, dan ga ik hem ook eens aanschaffen.

Ik heb lang getwijfeld of ik deze weer zou nemen, maar ik vind hem met dat rustiger tempo alleen maar mooier geworden. De effecten komen nu nog meer tot hun recht. Dit wordt gewoon weer mijn topper na 00.00 uur.

hier in limburg is niet echt iemand die iets aanbied tegen een redelijke prijs.
TP shop geeft tot 25 tot 30% op de Adviesprijs waar je op andere plekken dezelfde prijs betaalt als met de korting.
Stienen heeft met vuurwerkmania bulk3daagse gewoon wat nieuwe klanten binnen gehaald, maar daar blijft het dan bij.
Ook daar vallen de prijzen tegen, als je naar het noorden gaat kijken heb je veel goede zaken met zeeer goede prijzen, snap niet dat men hier in het zuiden daar niet op inspringt.
Zijn genoeg FREAKS in het zuiden des lands

Haokan is er voor de Freaks in het zuiden van het land. Die hebben de laatste jaren al heel wat freaks gelukkig gemaakt.

Back
Bovenaan