Event Immortal Gold 100s

Volgens mij is juist de rechter 2e cake anders daar missen de rode blink willows.

Daarnaast is hij op een andere volgorde geschoten namelijk: BCAD.

Hij is sneller maar is het filmpje van risten is de linkse 2e cake ook totaal geen cake die hoort in deze box beetje slordig ......
de linkse moet dus totaal negeren want ik hebt hem vaak gezien maar nog nooit met die 2e cake .foutje bedankt Rubro ( of china )

Slordig? Foutje bedankt? Tja, dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. Je kunt aan de buitenkant van een cake of box niet zien of deze wel helemaal is gemaakt in China zoals bedoeld. Je kunt steekproefen nemen totdat je een ons weegt, en geloof mij dat doen ze ook echt wel, maar er kan er altijd net eentje tussen zitten met net wat andere effecten, snelheid, enz. Ook de Chinezen zijn maar gewoon mensen heh...

Vorig jaar hadden we tijdens de demo van Huisman Vuurwerk een Big Momma van Lesli die echt compleet ruk was. Kwam zo uit de geleverde voorraad. Bleek een maandagochtend exemplaar te zijn want de rest was top. Ander merk dan Rubro maar Lesli staat bekend om zijn zeer uitgebreide kwaliteitscontrole. En toch gaat het ook daar nog mis. Doe je niets tegen!

Kan aan mij liggen maar welke fout?Die red strobe willows zitten er in sinds de 2014 versie geloof ik
vind dat juist een goede toevoeging!

Wat Kwintos zegt klopt naar mijn weten en ik vind het ook een super toevoeging. Of Rubro het ook zo bedoeld heeft is wat anders natuurlijk.

Blijft een mooie bak om te zien.

Ik heb hem zelf helaas nog nooit gehad. Paar jaar geleden wel een keer besteld, maar toen de 6 elements als vervanger gekregen. De overige jaren vond ik andere boxen overtuigender. Ook dit jaar niet op de lijst, maar wie weet komt hij ooit nog in de straat.

Immortal gold en 4 seasons, beide topbakken.

Grappig vond ik wel dat de meeste die niet heel veel met vuurwerk hadden bij mij thuis de immortal gold de uitblinker vonden, en de mannen die veel met vuurwerk bezig waren toch de 4 seasons de voorkeur gaven. maar dat is puur uit eigen ervaring.

Mocht jou budget het toelaten, zeker beide nemen. :D

Hopen op dezelfde omstandigheden als afgelopen jaarwisseling! Deze kwam toen erg mooi uit de verf :)

Mooi!!

Was dit volgorde ABCD dat je nog weet? Doorlonten gewoon met schilderstape?

Heb hem net ook besteld. 140 bij Kluck Bussum met gratis Dark Maven en Event Signal Pijlen (volgens mij 2 losse).

Mooi!!

Was dit volgorde ABCD dat je nog weet? Doorlonten gewoon met schilderstape?

Heb hem net ook besteld. 140 bij Kluck Bussum met gratis Dark Maven en Event Signal Pijlen (volgens mij 2 losse).

Ik lont wel altijd door met schilderstape ;)
Plak er zelf wel altijd een stukje snellont tussen of ik kort het visco in zodat ik bijna snellont op snellont kan plakken ;)

Ik heb ze 1 voor 1 gedaan en als de cake klaar was zat er een brandend gat in de zijkant :p
Wel een geweldige box die ik toen voor een lekkere prijs kreeg, nu is hij te duur.

Back
Bovenaan