Blijft een mooie bak, dit jaar ook weer van genoten!
Wilden er nog een Cross bij schieten, maar die was zo weg.
Wilden er nog een Cross bij schieten, maar die was zo weg.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond hem zwaar tegen vallen. Binnen 30 seconden was hij op.......Na het doorlonten 3 dubbel gechecked of cake A cake D niet kon aansteken met het mooie doorlont systeem van Rubro. Is ook niet gebeurd wat ik achteraf kon zien maar het was toch een soort all at once cake bij mij. wat ik helemaal zuur vind is dat ik Rubro al diverse mails heb gestuurd met de vraag wat ik verkeerd gedaan heb of dat ik gewoon een missertje had....wat kan toch ?? maar tot op heden nog geen reactie heb gehad. Voor mij geen Rubro meer en zeker niet voor deze bedragen
Dan moet jij zeker een fout exemplaar gehad hebben of vonkoverslag, ik had 'm voor het eerst dit jaar, geweldige box, zeker zijn plaats waard tussen de 20 andere. Wel altijd met tussenkartonnetjes werken als je gaat doorlonten en aftapen want bij deze box is de kans op vonkoverslag groot.
Ik heb hem inderdaad niet met tussen kartonnetjes of alufolie afgeschermd. dit was mijn eerste Immortal Gold en samen met de Legendary 150 überhaupt de eerste cakeboxen die ik gekocht of doorgelont heb. Het kan best zijn dat ik iets verkeerd gedaan heb. Dat is ook wat gevraagd heb per mail aan Rubro. Wat jammer vind/vond is dat ze niet reageren op mijn vraag. Je bent een klant die een product aanschaft wat niet geheel aan de verwachting voldoet en vraagt om een beetje opheldering. Als ik jullie antwoord van hen gekregen had was mijn reactie stukken minder negatief geweest. Nu hebben ze gewoon schitterende producten en kon ik het gisteren niet laten om via de freak actie in Groningen nog wat mooie cakes te scoren. Met jullie tips in het achterhoofd ga ik het komend O&N nogmaals proberen.