Event Ice Tiger

Ik zie hem voor 185eu staan. Kan het kloppen dat deze deels 20mm is?
Prijsverschil tussen de nieuwe dubbele compounds Rubro/Mania kan ik anders niet verklaren.

Ik vermoed het haast van wel, zou anders wel een heel bizarre prijsstrategie zijn van betreffende winkel.

Ik zie hem voor 185eu staan. Kan het kloppen dat deze deels 20mm is?
Prijsverschil tussen de nieuwe dubbele compounds Rubro/Mania kan ik anders niet verklaren.

Volgens mij klopt er iets niet aan die prijs. De aanbiedingsprijs (!!) is volgens de officiële Rubro-prijslijst van EUR 299,00 voor EUR 275,00....

Verder is het volgens Rubro zelf een combi van 25 en 30mm tubes.

Ik vermoed het haast van wel, zou anders wel een heel bizarre prijsstrategie zijn van betreffende winkel.

Het lijkt haast een foutje?

Leek mij ook vreemd, 288 schoten 25/30 en 4000 gram. richtprijzen gaan altijd rond de 300-400 voor 4000 gram. 185 is dus een flinke uitschieter

Die prijs zal wel een fout zijn geweest inderdaad. Want zie hem nu helemaal niet meer op de site staan.

Had 'm net hiervoor nog snel besteld en zag dat het direct daarna niet meer op hun website stond. Als dit inderdaad een dubbel compound is met 4kg kruit en tubes tot 30mm, dan is 185 euro een zeer goede prijs, daarom dat ik het dan ook meteen, toen ik dit las, het had opgezocht en besteld. Dit soort buitenkansje kom je niet gauw tegen en je ziet wel, je moet snel handelen want voordat je het weet is het kansje alweer voorbij. :)

Goeoe deal idd. Zat er ook naar te kijken maar dan ga ik weer ,in mijn geval vanuit Breda, die ene bak halen tig km verderop. Dat ga ik dit jaar niet meer doen :biertje:

Goeoe deal idd. Zat er ook naar te kijken maar dan ga ik weer ,in mijn geval vanuit Breda, die ene bak halen tig km verderop. Dat ga ik dit jaar niet meer doen :biertje:

Nou ja, dit is ook de enige bak dat ik besteld heb en ik moet hier dan ook wel iets meer dan 100km voor rijden maar omdat ik eigenlijk verder niets heb besteld bij winkels ver uit de buurt, is dit voor mij het enige tripje. Voor de rest zal het winkels zijn binnen een straal van 20km. Sowieso, lekker al op de 28e rijden, niets anders aan het hoofd, lekker gewoon genieten met wat leuke kerstliedjes op de achtergrond. Voor deze ene keer kan dat wel en wat is 1,5 uur rijden, niet veel toch? Vroeger reed ik nog zelfs tot Groningen, zo gek ben ik niet meer maar kan mijn rug ook niet meer aan om lange afstanden te rijden. Anyway, ik hoop dat dit bakkie het allemaal goed zal maken, iig zag het op het filmpje heel goed uit, al is het niet goed gefilmd en ja ik zei liever nog een betere filmpje af te willen wachten, maar de verleiding om 'm te kopen voor 185,- euro was toch net iets te groot. :)

Poah, dat ziet er wel heel erg bruut uit op de video. Deze moeten we toch maar eens dikgedrukt opschrijven!

Ziet er erg dik uit maar ben toch benieuwd of die net zo in de straat staat. Ik weet dat afbeeldingen niet altijd waarheid zijn maar de schietrichtingen + volgorde in de film komt totaal niet overeen met de afbeeldingen heb ik het idee van of zie ik dit verkeerd? :confused:

Ziet er erg dik uit maar ben toch benieuwd of die net zo in de straat staat. Ik weet dat afbeeldingen niet altijd waarheid zijn maar de schietrichtingen + volgorde in de film komt totaal niet overeen met de afbeeldingen heb ik het idee van of zie ik dit verkeerd? :confused:

Ik snap je helemaal Thomas. Daarom heb ik ook al meerdere keren aangegeven dat het bij Rubro voor de nieuwe artikelen om een paar testvideo's gaat, het zijn geen definitieve officiële productvideo's. Die volgen nog. Rubro heeft mij eerder aangegeven dat ze begin november alles, incl. officiële productvideo's, begin november klaar willen hebben.

Rubro zelf was erg onder de indruk van de testresultaten en hebben hoge verwachtingen van de 3 nieuwe artikelen die uit dezelfde fabriek komen, waaronder deze Icetiger. Het wachten blijft op de officiële video's.

Back
Bovenaan