Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben heel benieuwd wie er bij Rubro zo (on)handig was om die testvideo's te lekken
Als de verkoopversie niet echt lijkt op de testvideo, kan het lastig worden voor de eindgebruikers en winkeliers.
Bij Katan gebeurde dit paar jaar terug ook, winkeliers kregen een impressie video hoe product ongeveer zou worden. Nou waren bij vele producten echter een compleet ander product uiteindelijk.Ik ben heel benieuwd wie er bij Rubro zo (on)handig was om die testvideo's te lekken
Als de verkoopversie niet echt lijkt op de testvideo, kan het lastig worden voor de eindgebruikers en winkeliers.
Bij Katan gebeurde dit paar jaar terug ook, winkeliers kregen een impressie video hoe product ongeveer zou worden. Nou waren bij vele producten echter een compleet ander product uiteindelijk.
Oei, nog oeniger.Zijn niet gelekt, zijn aan alle Rubro- en Mania-dealers beschikbaar gesteld.
Wij hebben direct bij plaatsing op onze website erbij gezet dat het nog niet de officiële video is.
Dus ik zie het probleem niet.
Verrek, dat zie ik nu ook pas. Had hem o.b.v. het filmpje besteld, waarbij ik op dezelfde effecten/schietrichtingen had gerekend alleen dan wellicht wat minder opgevoerd.Ziet er erg dik uit maar ben toch benieuwd of die net zo in de straat staat. Ik weet dat afbeeldingen niet altijd waarheid zijn maar de schietrichtingen + volgorde in de film komt totaal niet overeen met de afbeeldingen heb ik het idee van of zie ik dit verkeerd?![]()
Ik heb vanavond Rubro nog even in de Whatsapp gehad. Ze zoeken morgen even uit hoe het zit met die afmetingen want dat klopt duidelijk niet. Mijn vermoeden? De afmeting die in de info van Rubro staat is van 1 van de 2 compounds die in de doos zitten. Of dat zo is gaan we morgen zien.
Daarnaast ook goed nieuws over de Rubro- en Vuurwerkmania-video's: het lijkt erop dat we minder lang hoeven te wachten op video's van meerdere nieuwe artikelen. In eerste instantie werd november genoemd maar e.e.a. gaat waarschijnlijk eerder komen. Kom maar op!
Het is geen leuke vraag dat voor op gesteld. Maar ik schrik er van dat een compound van boven de 200 euro meer regel dan uitzondering is . Hoe komt dat zo !?
Het is geen leuke vraag dat voor op gesteld. Maar ik schrik er van dat een compound van boven de 200 euro meer regel dan uitzondering is . Hoe komt dat zo !?
Ik heb vanavond Rubro nog even in de Whatsapp gehad. Ze zoeken morgen even uit hoe het zit met die afmetingen want dat klopt duidelijk niet. Mijn vermoeden? De afmeting die in de info van Rubro staat is van 1 van de 2 compounds die in de doos zitten. Of dat zo is gaan we morgen zien.
Zojuist feedback van Rubro gehad. De afmeting die in de prijslijst bij de Icetiger staat klopt dus inderdaad niet. De doos is anderhalf keer langer en breder dan daar staat vermeld. Het is dus wel degelijk een aanzienlijke doos, één van de grotere in hun assortiment.
Namens Rubro excuses voor de verwarring.
Het zou mij vooral om de kalibers gaan. Het lijkt hoofdzakelijk 20mm af en toe afgewisseld met een rijtje 30mm. Je krijgt dan nooit de impressie van de film in de straat.
Ik had in de eerste posts van dit topic al gezien dat hoogst waarschijnlijk om 3000 gram ging. Ligt qua aantal gram per shot in lijn met de Triple X, moet voldoende zijn om iets moois neer te kunnen zetten.4000gr of 3000gr, dat is wel een groot verschil. Ik heb deze besteld met de veronderstelling dat dit een 4 kilo bakbeest zou zijn. Nu blijkt het niet zo te zijn, ik vraag mij dan ook af hoeveel mensen 'm niet hebben gekocht met dezelfde veronderstelling. Maar.. we gaan het zien, ik ga 'm iig niet annuleren.
Ik had in de eerste posts van dit topic al gezien dat hoogst waarschijnlijk om 3000 gram ging. Ligt qua aantal gram per shot in lijn met de Triple X, moet voldoende zijn om iets moois neer te kunnen zetten.