Event Ice Tiger

Ik ben heel benieuwd wie er bij Rubro zo (on)handig was om die testvideo's te lekken :idea:

Als de verkoopversie niet echt lijkt op de testvideo, kan het lastig worden voor de eindgebruikers en winkeliers.

Ik ben heel benieuwd wie er bij Rubro zo (on)handig was om die testvideo's te lekken :idea:

Als de verkoopversie niet echt lijkt op de testvideo, kan het lastig worden voor de eindgebruikers en winkeliers.

Zijn niet gelekt, zijn aan alle Rubro- en Mania-dealers beschikbaar gesteld.

Wij hebben direct bij plaatsing op onze website erbij gezet dat het nog niet de officiële video is.

Dus ik zie het probleem niet.

Bij Katan gebeurde dit paar jaar terug ook, winkeliers kregen een impressie video hoe product ongeveer zou worden. Nou waren bij vele producten echter een compleet ander product uiteindelijk.

Bij Katan gebeurde dit paar jaar terug ook, winkeliers kregen een impressie video hoe product ongeveer zou worden. Nou waren bij vele producten echter een compleet ander product uiteindelijk.

Elke Importeur laat elk jaar in het voorseizoen de winkeliers al e.e.a. off-the-reccord zien en over het algemeen zit er weinig verschil tussen de test- en officiële productiefilms qua effecten e.d. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, zeker als het geplande veranderingen zijn. Maar meestal geven ze dat wel aan in de gesprekken.

In dit geval heb ik niet de indruk gekregen dat er nog echt veranderingen op stapel staan bij de artikelen waarvan een testvideo beschikbaar is gesteld voor de Dealers. Maar we weten het pas echt zeker als de officiële video's worden vrijgegeven.

Zoals ik al zei waren ze zelf erg enthousiast over deze Icetiger en nog een paar andere artikelen uit deze fabriek...

Ziet er erg dik uit maar ben toch benieuwd of die net zo in de straat staat. Ik weet dat afbeeldingen niet altijd waarheid zijn maar de schietrichtingen + volgorde in de film komt totaal niet overeen met de afbeeldingen heb ik het idee van of zie ik dit verkeerd? :confused:
Verrek, dat zie ik nu ook pas. Had hem o.b.v. het filmpje besteld, waarbij ik op dezelfde effecten/schietrichtingen had gerekend alleen dan wellicht wat minder opgevoerd.

Volgens Rubro zelf is het een combi van 25 en 30mm tubes. Alleen als ik nu goed kijk lijkt het op de afbeelding eerder een combi van heel veel 20mm en enkele 25mm en 30mm tubes. Doos lijkt ook een stuk kleiner dan de Stars From Universe die vrijwel hetzelfde aantal shots heeft (8 shots meer).

Ik hoop dus dat de afbeelding niet klopt :p

De schietrichtingen en het plaatje van de box klopt inderdaad zo ongeveer voor 0%.
Deze doos is volgens de importeur gegevens veel kleiner dan die van de Stars from Universe. Dus tja, geen idee….

Overigens bestaat er nog geen film van de Stars from Universe om e.e.a. naast elkaar te leggen. Ook voor de winkels is het allemaal nog vrij onduidelijk.

Ik heb vanavond Rubro nog even in de Whatsapp gehad. Ze zoeken morgen even uit hoe het zit met die afmetingen want dat klopt duidelijk niet. Mijn vermoeden? De afmeting die in de info van Rubro staat is van 1 van de 2 compounds die in de doos zitten. Of dat zo is gaan we morgen zien.

Daarnaast ook goed nieuws over de Rubro- en Vuurwerkmania-video's: het lijkt erop dat we minder lang hoeven te wachten op video's van meerdere nieuwe artikelen. In eerste instantie werd november genoemd maar e.e.a. gaat waarschijnlijk eerder komen. Kom maar op!

Ik heb vanavond Rubro nog even in de Whatsapp gehad. Ze zoeken morgen even uit hoe het zit met die afmetingen want dat klopt duidelijk niet. Mijn vermoeden? De afmeting die in de info van Rubro staat is van 1 van de 2 compounds die in de doos zitten. Of dat zo is gaan we morgen zien.

Daarnaast ook goed nieuws over de Rubro- en Vuurwerkmania-video's: het lijkt erop dat we minder lang hoeven te wachten op video's van meerdere nieuwe artikelen. In eerste instantie werd november genoemd maar e.e.a. gaat waarschijnlijk eerder komen. Kom maar op!

Het is geen leuke vraag dat voor op gesteld. Maar ik schrik er van dat een compound van boven de 200 euro meer regel dan uitzondering is . Hoe komt dat zo !?

Het is geen leuke vraag dat voor op gesteld. Maar ik schrik er van dat een compound van boven de 200 euro meer regel dan uitzondering is . Hoe komt dat zo !?

Heeft toch verder niks met het artikel te maken deze vraag?… enfin wel een dikke box zo op de eerste beelden. Erg benieuwd of deze ook zo is op de films die in november komen.

Zojuist feedback van Rubro gehad. De afmeting die in de prijslijst bij de Icetiger staat klopt dus inderdaad niet. De doos is anderhalf keer langer en breder dan daar staat vermeld. Het is dus wel degelijk een aanzienlijke doos, één van de grotere in hun assortiment.

Namens Rubro excuses voor de verwarring.

Zojuist feedback van Rubro gehad. De afmeting die in de prijslijst bij de Icetiger staat klopt dus inderdaad niet. De doos is anderhalf keer langer en breder dan daar staat vermeld. Het is dus wel degelijk een aanzienlijke doos, één van de grotere in hun assortiment.

Namens Rubro excuses voor de verwarring.

ben nu wel benieuwd hoe groot dit is, wat zijn de juiste afmetingen? :)

Het zou mij vooral om de kalibers gaan. Het lijkt hoofdzakelijk 20mm af en toe afgewisseld met een rijtje 30mm. Je krijgt dan nooit de impressie van de film in de straat.

Zojuist attent gemaakt op het feit dat deze bak 3000 gram kruit bevat ipv de hiervoor genoemde 4000 gram. Excuses voor het ongemak.

Ik heb voor dit topic de data van een niet nader te noemen webshop uit Haaksbergen gebruikt, ik denk dat daar een foutje is gemaakt bij het aanmaken van het product/oude data is gebruikt. Zij hebben overigens nog 4000 gram in hun omschrijving staan.

Deze situatie doet me denken aan de Katan Grande Special, waae iets soortgelijks gebeurde. Dit bleek uiteindelijk een dikke beuker, laten we er vanuit gaan dat rubro hier ook een top box neerzet!

4000gr of 3000gr, dat is wel een groot verschil. Ik heb deze besteld met de veronderstelling dat dit een 4 kilo bakbeest zou zijn. Nu blijkt het niet zo te zijn, ik vraag mij dan ook af hoeveel mensen 'm niet hebben gekocht met dezelfde veronderstelling. Maar.. we gaan het zien, ik ga 'm iig niet annuleren.

4000gr of 3000gr, dat is wel een groot verschil. Ik heb deze besteld met de veronderstelling dat dit een 4 kilo bakbeest zou zijn. Nu blijkt het niet zo te zijn, ik vraag mij dan ook af hoeveel mensen 'm niet hebben gekocht met dezelfde veronderstelling. Maar.. we gaan het zien, ik ga 'm iig niet annuleren.
Ik had in de eerste posts van dit topic al gezien dat hoogst waarschijnlijk om 3000 gram ging. Ligt qua aantal gram per shot in lijn met de Triple X, moet voldoende zijn om iets moois neer te kunnen zetten.

Ik had in de eerste posts van dit topic al gezien dat hoogst waarschijnlijk om 3000 gram ging. Ligt qua aantal gram per shot in lijn met de Triple X, moet voldoende zijn om iets moois neer te kunnen zetten.

Deze zit per schot op 13,4 gram. Funke SUpernaut 1 zit daar ook exact op. Triple X zit daar een fractie onder: 12,9 gram. Als elke gram identiek is van samenstelling zou je hier dus echt wel wat moois van mogen verwachten.

Een nogal slecht geschoten filmpje in China, daar zou ik me niet zomaar op baseren. Ik herinner me van Collision Thunder dat het eerst ook fantastisch was, maar in de finale uitvoering waren vrijwel alle salutes eruit gehaald. Jammer (maar verder qua effecten wel een prima box nog steeds).

Grotere doos, kleinere doos etc. Hier klopt toch echt niks van! Tenzij ik het mis heb, echt kwalijk dit. Hoe krijg je het eerste salvo uit een recht rij pijpjes. Of je nu links of rechts begint. Dan de vshape. Waar zit er hier een v shape?
Het gaat niet eens om hoe groot de doos is, het gaat erom dat wat je op het filmpje ziet nooit uit deze doos komt. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken, want dit is in potentie (filmpje is echt grandioos en zomaar een van de best NLse compounds ooit denk ik) echt een enorme domper in the making. Want op die doos staat dus weldegelijk Icetiger 224. Dus ik heb zo het vermoeden dat dit filmpje bij een ander product hoort...

Back
Bovenaan