Event Ice Tiger

Zier er zo op het eerste filmpje echt dik uit, niets meer aan doen. Wel benieuwd naar een beter filmpje ook, met name eerste salvo komt wel erg hard over.

Zo kan ie nooit in de straat komen, geeft mss indruk van de type effecten maar neem maar 60% van breedte en gevuldheid.

Ook al zal het een goed gevulde sample zijn.. ik ben toch blij weer even een goede bak voorbij zien te komen.. hopelijk komende september weer een old fashioned leveranciers demo:D

Ik denk dat er bij een leveranciersdemo veel geïnteresseerden zijn om deze in het echt te zien. Het is wel te hopen dat ze dan productie schieten en dat we dan allemaal nog zo enthousiast zijn.

Effecten lijken wel erg breed. Maar goed dat had de Event best of power box nummer 2 ook.
Toch komt deze wel op mijn wensenlijstje te staan.

Zie hier onder bij 46 seconde, het is ook wel een klein beetje op hoe je het ook filmt.

Ik denk dat je dat dan niet helemaal begrepen hebt. Het gaat om de artikelen die uit meerdere losse omdozen bestaan. Zoals Pyro + Papel, Edge of Glory Giga Edition, enz.

Er mogen nog steeds meerdere compounds samen in 1 doos zitten als ze maar al doorgeknoopt zijn en samen niet meer dan 25KG bruto wegen. De Pyro + Papel bestaat uit 2 omdozen met in elke omdoos meerdere compounds. Die 2 omdozen moest je dan nog weer aan elkaar knopen. Dergelijke samengestelde producten die dus uit meerdere omdozen bestaan, zijn er niet meer.
Bedoel je dat 2 compounds sinds dit jaar nu aan elkaar geknoopt mogen zitten? Of bedoel je iets anders?

Bedoel je dat 2 compounds sinds dit jaar nu aan elkaar geknoopt mogen zitten? Of bedoel je iets anders?
Zolang het onder 25 kg blijft.
Maar 2 compounds aan elkaar knopen die samen +25kg zijn (of los verkopen met de bedoeling/suggestie ze aan elkaar te knopen), dat mag niet meer.
Of eigenlijk mocht dat al niet, maar zo wordt het nu niet meer geïmporteerd/verkocht.

Zolang het onder 25 kg blijft.
Maar 2 compounds aan elkaar knopen die samen +25kg zijn (of los verkopen met de bedoeling/suggestie ze aan elkaar te knopen), dat mag niet meer.
Of eigenlijk mocht dat al niet, maar zo wordt het nu niet meer geïmporteerd/verkocht.
Voorheen mocht een compound max 2kg kruit bevatten, maar nu mogen 2 compounds van ieder 2kg dus af-fabriek al aan elkaar bevestigd worden? (Zolang het onder de 25kg blijft)? Dan heb je dus in feite een compound van 4kg.

Helaas kan ik hier niet echt een oordeel over geven, daarvoor is het gewoon te slecht gefilmd. 300 euro is wel aan de prijs, hopelijk dat het ergens met een mooie korting wordt verkocht. Maar eerst een goede video hiervan afwachten, tot die tijd staat deze niet op mijn lijst.

Ik zie hem voor 185eu staan. Kan het kloppen dat deze deels 20mm is?
Prijsverschil tussen de nieuwe dubbele compounds Rubro/Mania kan ik anders niet verklaren.

Back
Bovenaan