leo303
VWC lid
Jazeker! Zie andere topic: link naar postEn heb je zelf al een mail gestuurd naar de politici om jouw mening te verkondigen vanuit het oogpunt van de liefhebber? De winkel komt op voor het belang van zijn/haar portemonnee, die kijkt naar omzet (los van de freakwinkels die zelf ook enorme liefhebber zijn). Volgens mij is het belangrijk om ook jouw stem te laten horen vanuit het oogpunt van de liefhebber en wat het met je doet, dat gaat geen BPN of winkelier voor je doen hoor. Kwestie van het zelf oppakken zoals veel leden al hebben gedaan. En ja ik ben zelf ook bezig met een stukje te schrijven.
Dit is, als liefhebber, verstuurd naar nagenoeg alle leden van de Tweede en Eerste Kamer. Vanochtend heb ik een aangepaste versie daarvan naar alle leden van het Veiligheidsberaad (burgemeesters, veiligheidsregio's) gestuurd. Bereik dus al gauw 200+ mensen die er daadwerkelijk wat over te zeggen hebben.
Dat is inderdaad wat je als liefhebber kan doen.
Mijn reactie was niet voor niets gericht op de branche. Het is immers hun broodwinning, voor ons is het slechts hobby. Daarom jarenlang verbaasd geweest dat het relatief stil bleef uit dit kamp. Ook nu weer, althans dat leek zo. Maar, zoals we zien nemen ze langzaam maar zeker de handschoen op. Dat is goed om te zien!