Event Gates of Detonation 276's

Zelf vond ik dit echt 1 van de toppers bij de demo. Prachtige effecten en de box duurt ook best wel lang zonder de vervelen....dikke prima dus!

Vette box hoor, blijft maar gaan. Doet me beetje denken aan de Triplex TXB boxen :) Voor onder de 200 euro lijkt mij dit echt een mooie box met grote uitwerking. Mijn ervaring met Rubro is dat hij t.o.v. de demo zeker niet zal tegenvallen in het echt. Wat ik altijd wel een groot nadeel vind is dat Rubro nog altijd tijdens de demo's dubbel schiet. Dat geeft toch wel een vertekend beeld vind ik.

Het is een dubbele compound box. Betekent dit dat je beide compounds zelf nog moet doorlonten of is hier het eigen Rubro doorlontsysteem van toepassing?

Net als met je veters....vastknopen.

Ik twijfel tussen deze en de tournament box

Het voordeel van de Tournament Box is uiteraard dat deze zich al bewezen heeft met diverse straatfilms. Een lastige keuze is het zeker, ik ben dit jaar voor beide boxen gegaan. Hopelijk kan ik ze dan ook goed vastleggen zodat de keuze in het vervolg beter te maken valt! :thumbsup:

Komt zo op film over als een heerlijk blok waar je van kunt genieten als stand alone. Blij dat ik hem besteld heb. Veel effecten komen echt groot over!

Komt zo op film over als een heerlijk blok waar je van kunt genieten als stand alone. Blij dat ik hem besteld heb. Veel effecten komen echt groot over!

Precies mijn mening, komt standalone echt dik over. De Rubro samples waren niet zo 'opgeblazen' als voorheen. Is gewoon een dikke topper!

Precies mijn mening, komt standalone echt dik over. De Rubro samples waren niet zo 'opgeblazen' als voorheen. Is gewoon een dikke topper!

Inderdaad, de demo van Rubro kwam als zeer realistisch over, zo ook dit product. Normaal neem ik geen gok met echt dure producten, waar deze toch wel onder valt. Echter, door de realistische demoversie toch de gok genomen en dat heeft zich uitbetaald. Sierlijke box en precies zo'n box waar je even van kunt genieten in de vooravond of juist ná het 0:00 geweld!

Inderdaad, de demo van Rubro kwam als zeer realistisch over, zo ook dit product. Normaal neem ik geen gok met echt dure producten, waar deze toch wel onder valt. Echter, door de realistische demoversie toch de gok genomen en dat heeft zich uitbetaald. Sierlijke box en precies zo'n box waar je even van kunt genieten in de vooravond of juist ná het 0:00 geweld!

Niet alleen deze, de Transbomber Champions versie is natuurlijk ook al geschoten en die komt in mijn ogen gewoon 1 op 1 over met wat ik op de winkeliersdemo zag. Een prettige vooruitgang van Rubro / Mania!

Wat een box is dit zeg, deze heeft van alles in huis en zal dan ook voor een mooi showtje in de straat zorgen. Komt goed overheen met de box die op de demo is geschoten. Dikke topper dit.

Indrukwekkend, kost wat maar dan heb je ook wat..deze ga ik in gedachte houden als eventuele laatste box.

Misschien een hele domme vraag, maar is deze dubbele compound ook een kwestie van 1x aansteken? (Ben nieuw met compounds in het algemeen, maar wil dit jaar groots uitpakken.)

Misschien een hele domme vraag, maar is deze dubbele compound ook een kwestie van 1x aansteken? (Ben nieuw met compounds in het algemeen, maar wil dit jaar groots uitpakken.)

Double Compound betekent dat er 2 blokken inzitten. Elk blok bestaat uit meerdere cakes die al voor je zijn doorgelont. De 2 blokken kun je nog doorlonten zodat je maar 1x wat aan hoeft te steken. Maar officieel moet je de 2 blokken volgens de wetgeving los van elkaar aansteken. Dat staat tegenwoordig ook zo op de doos: als je goed kijkt zie je hierboven rechts in de hoek staan 2x aansteken.

Check ik zie het! Bedankt voor de uitgebreide info. De Transbomber Champions Edition is dan inderdaad hetzelfde, die vind ik ook wel érg gaaf. Met z'n 2en aansteken is dan het makkelijkst denk ik.

Dat moet neem ik aan ook tegelijk? En de 2e compound is dan zo slim in elkaar gezet dat deze een vertraging heeft van ~1 minuut?

Check ik zie het! Bedankt voor de uitgebreide info. De Transbomber Champions Edition is dan inderdaad hetzelfde, die vind ik ook wel érg gaaf. Met z'n 2en aansteken is dan het makkelijkst denk ik.

Dat moet neem ik aan ook tegelijk? En de 2e compound is dan zo slim in elkaar gezet dat deze een vertraging heeft van ~1 minuut?

Neen, twee keer een compound aansteken. Dus na elkaar.

Back
Bovenaan