Event Gates of Detonation 276's

Wat een geweldige doos blijft dit! Zit echt vol jaloezie te kijken, aangezien ik gisteren zat te rommelen met cat. 1 vuurwerk...

Zou hem dit jaar gekregen hebben maar door het wel bekende verhaal niet gekregen, maar gelukkig wel door kunnen schruiven naar volgend jaar.

Wat een ontzettend gave doos zeg, op de film van Vuurwerkduiven komt die écht weer heerlijk over. Precies zoals ik hem vorig jaar heb ervaren. Gaat zeker op de lijst om dit jaar weer te schieten. Heerlijk!

Deze net besteld voor 135 euro prima prijs voor deze topper kijk er naar uit om deze te schieten vorige jaar wilde ik hem ook al alleen niks van geworden..

Als ik de straatfimpjes zo zie loopt deze als compound prima door. Op de twee delen aan elkaar verbinden na is het verder niet nodig om er zelf nog te mee klooien toch?

Als ik de straatfimpjes zo zie loopt deze als compound prima door. Op de twee delen aan elkaar verbinden na is het verder niet nodig om er zelf nog te mee klooien toch?

Enige wat je kan doen is 1 zijflap opensnijden en kijken hoe de verbindingen zijn. Blijft tenslotte handwerk en de een zal wat strakker doorgelust zijn dan de ander.

Als het echt slecht gedaan is en vertraging oplevert zie je dat gelijk

mooie dubbele compound! alleen idd veel vertraging tussen de cakes wat wel jammer was.
hierbij mijn straatfilm op 23.04

Blijft een van de beste dubbele compounds wat mij betreft. Veel variatie goed tempo en goede burst! Had hem in 2019 al en dit jaar weer in de straat

Maarruh... is de gates nu idd een dubbele compound net zoals de mei tai of een cakebox met tig losse cakes zoals bv de flash of the gods. Alleen knoopje maken toch?
Staat nl nr1 op mn lijst maar ga dit jaar niet meer een halve dag knutselen :wink:

Maarruh... is de gates nu idd een dubbele compound net zoals de mei tai of een cakebox met tig losse cakes zoals bv de flash of the gods. Alleen knoopje maken toch?
Staat nl nr1 op mn lijst maar ga dit jaar niet meer een halve dag knutselen :wink:

Dit is een dubbele compound !!

Back
Bovenaan