Zena Nr. 1 [Uitloop 2023]

Super combinatie! Dit is de 2018 versie van de Zena nr 1. Harde burst, grote boeketten en dikke mines. En de salutes maken het af :D

Die toeter maakt het af.:devil:

Hahaha ja kwam er ff 1 voorbij gescheurd. Gelukkig wonen wij in een dorp waar dit makkelijk kan en iedereen het leuk vind. Volgens mij beetje vergelijkbaar als bij jullie!

Hij was trouwens in mijn ogen gewoon de Massive zoals ie eerst was! Zelfde keiharde burst en grote boeketten. De mines waren zelfs nog beter. En nog gratis gekregen ook :D

Wat een regelrechte topper dit! Tweede keer dat ik hem heb en het tempo, de effectbreedte, de burstknal, en de kleuren zijn bijna perfect.

Ik heb deze ook geschoten dit jaar. Wat een grote boeketten en dikke burst. Mijn vrouw zei nog. Is dit wel legaal?. Als ik ze dit jaar voor een mooi prijsje kan krijgen, neem ik een karton.

Deze zat vorig jaar in de collectie en ook dit jaar alweer besteld. Grote boeketten, heldere kleuren en tja die burst...

Had deze 3x ,via mooie actie, afgelopen jaarwisseling maar was een toppertje. Goeie burst knallen en lekker grote boeketten.
Heb deze een paar jaar geleden gezien maar was er toen niet echt onder de indruk van. Maar na dit jaar moet ik me mening bijstellen.
Denk dat ie er dit jaar weer in de collectie zit.

Deze 3 tegelijk geschoten als sier-einde van mijn project om vervolgens salute cakes te schieten. Hij ramt echt lekker hoor! Flinke boeketten, goede burst, mooie heldere kleuren. Te zien in de video vanaf 10:35:

Deze dit jaar voor een mooi prijsje mee kunnen pakken. Aantal jaar geleden was deze lijn van zena mijn favoriet. Benieuwd of deze nu nog goed presteren voor de laatste keer.

Back
Bovenaan