Event Gates of Detonation 276's

Prachtbak dit inderdaad....ondanks de mist was dit toch echt wel een topper van jewelste!

Laatst bewerkt:
Inderdaad een mooie box, heb hem helaas niet kunnen schieten wegens de vele mist. Maar hij staat iig lekker droog en wordt alleen maar droger :)

Goh, prachtig ding zeg. Mooie kleuren, goeie blink (comets ook!), hangtime van goud is prima, tempo ook helemaal fijn...topper"tje"

ik kon dit blokje nog niet. maar wat een geil bakje is dit!
goed tempo met lekkere wisselingen.
effecten lekker gemixt maar niet slordig.
een min puntje.. de finale mocht wat heftiger.
maar goed als dat alles is...
staat meteen in me favoriete lijst!

Ziet er erg goed uit, en nu al tegen aantrekkelijke prijzen te verkrijgen ....
Gaat op de lijst !

Ik zie ‘m nog voor 165 staan, by far volgens mij de laagste (freak) prijs in dit topic. Heb ik niet verkeerd toch? Voor die prijs lijkt me zo’n compound een no brainer of niet..?

De filmpjes zien er in ieder geval fantastisch uit.

Deze komt bij mij ook weer direct op de lijst hoor. Zonder twijfel. Prachtige afwisselende effecten, goede burst en lekker afwisselend tempo! Voor mij een van de toppers onder de grotere boxen.

@Ajax Vraag me af waarom je filmpjes plaatst die elders in het topic al een keer eerder gepost zijn, heb je aandelen Röder :p

Nee even zonder gekheid, en zonder nevenbedoeling, maar Master BSC heeft zowel deze film als die in het topic van Mei Tai Tailgate al direct na de demo in oktober 2019 al geplaatst. Ik hoopte iets nieuws te zien, maar helaas...

Back
Bovenaan