Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

IK heb de lonten aan de zijkant gevonden, zitten goed aan de kant..
ik verbind de reserve lonten met de nieuwe lonten. goed aftapen/t-wrap.

Doos open gemaakt, voelde wel wat klam aan.
Nu doos voor de verwarming.

Lijkt me niet makkelijk om door te lonten als ik het zo zie... ben blij dat ik deze toch niet gekocht heb.

Edit: wacht ff, is niet nodig wsl door hun systeem... :p

Deze heb ik bij Outlet Groningen vandaan, maar heb niet echt het idee dat ie vochtig of nat is. Hebben meer mensen deze box bij Outlet vandaan?

Idd.. die kartonnetjes onder het alufolie..???
Waarvoor is het.. en moet je dit verwijderen??

Dient voor stevigheid volgens mij, dat het folie niet kapot gaat.
Kan geen kwaad om te laten zitten, vuurwerk schiet daar zonder enige moeite doorheen, maar je mág het altijd verwijderen natuurlijk. :wink:

Wat een mooie bak. Weliswaar geen enorme burst, maar wel super moooe effecten en lekker veel afwisselingen! Toppertje

Mooi ding hoor! Heb deze als laatste geschoten. Heel de straat heeft erbij staan kijken. Had wel ff vonkoverslag in cake 8. De waaier begon net te vroeg te schieten. Wel een hele mooie box

Super blok! Er goede afwisseling met een lekker tempo. Bij de Zero Tolerance vind ik het tempo net iets te traag, bij deze zit dat goed.

Is zeker een mooi blok.... heb deze wat later (1:30 AM) aangestoken om hem nog redelijk te kunnen zien (was een beetje mistig )

Liep als een trein...

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een mooie bak, had hem goed laten drogen voor de verwarming.
Heel de straat kwam kijken, dikke burst, mooie effecten.
Makkelijk door te lonten en bak ruimt zich zelf op door helemaal weg te branden :)

Potver wat baal ik als ik jullie reacties lees. Ik heb deze afgestoken terwijl het erg mistig was en regende. Het werd 1 groot fiasco. Doorlonten werkte niet omdat elk lontje nat was geworden. Vraag me niet hoe, want ik heb de box van te voren laten drogen. Verder viel er weinig van te zien vanwege de mist en rook.
Hopelijk kan ik deze tegen een leuk prijsje kopen voor de herkansing.

Wij hadden hem wel, maar hij staat nog in zijn doos in de garage! Ivm teveel mist niet geschoten!
Baal er wel van maar het us niet anders! Nu volgend jaar maar bewonderen xD

Back
Bovenaan