Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Ook al weer een paar mooie dingen besteld voor eind dit jaar. Tnx weer patje

Wauw super!

Hier is de eerste bestelling ook al gedaan :D Cruel traction, Road Riot, Cruelty, Mad Twister en Red Ghosts.

Ik ga de website/topic aankomende dagen in de gaten houden!

Alle gedane bestelling zijn goed doorgekomen, maar de site boekt geen voorraden af door een aoftware fout.
Hier wordt nu hard aan gewerkt!

Sorry voor het ongemak, ik meld me als het is opgelost

Altijd leuk om even te buurten bij een bekende winkelier en daarom stapte ik even binnen bij Vuurwerk Huizen. Altijd gezellig met Patrick en het blijft mooi om die bunkers even in te gaan. Door de maanden heen werd al wel duidelijk dat er al ontzettend veel vuurwerk besteld is door leden van het forum en Patrick zegt altijd dat ie pas iets verkoopt als ie het daadwerkelijk op voorraad heeft. Nou, dat was te zien, tal van topproducten in voorraad en grotendeels zijn die allemaal al op naam gezet met de bestellingen. Een sfeerimpressie van de bunkers vind je hieronder, enjoy!

We hebben ook even bij kunnen praten over de nieuwe items die we hebben gezien op de demo's én Patrick kwam ook met het nieuws over de Stars over Huizen. Deze cake is speciaal voor de vader van Patrick, want die is dit jaar 50 jaar in dienst bij de zaak, hulde! Het feestje daarvan krijgt dus nog een staartje, qua product is het de Stars over Vienna, maar met een ander label dus. Owja, zijn vader weet nog van niets dus Patrick verkoopt hem gewoon als Stars over Vienna voorlopig. :)

En toen kwam Patrick nog met een ander nieuwtje over een uitbreiding van de collectie; de Air Damage, Killer Instinct en de Voltage. Deze items worden geïmporteerd voor Vuurwerk Outlet, maar Patrick heeft een samenwerking afgesloten voor deze 3 toppers.

Vuurwerk Huizen vlamt dus lekker door, het hele jaar, want per 2 januari waren ze alweer live met de shop.
De normale verkoop moet nog van start, maar de vraag is nu al; wanneer starten ze voor het seizoen 2018-2019? :p

vuurwerk_huizen_3667.jpg

vuurwerk_huizen_3669.jpg

vuurwerk_huizen_3673.jpg

vuurwerk_huizen_3675.jpg

vuurwerk_huizen_3676.jpg

vuurwerk_huizen_3677.jpg

vuurwerk_huizen_3678.jpg

vuurwerk_huizen_3681.jpg

Dit is toch heerlijk zo s ochtends!! Prachtig allemaal Patrick supergoed bezig ook met die aanvulling van de 3 liefhebbercakes... Freaks sla je slag...

Leuke bijdrage Mike!! Ik kom af en toe ook in deze winkel en iedere keer is het een groot feest!! Bunkertje snuiven maar ook het grote enthousiasme van Patrick maakt het iedere keer weer aanlokkelijk om naar deze winkel te gaan. Geweldige uitbreiding deze 3 cake,s!!

Heerlijk verslag Mike, zorgt weer voor de nodige kriebels. Het blijft mooi om te zien die volle bunkers.
Mooi update ook voor Huizen dat ze die drie cake's toevoegen aan het assortiment.

Heerlijke sfeerfoto´s! Leuk om al die toppers zo bij elkaar te zien in de bunker. Volgens mij is dit ook echt een super winkel! Leuk dat er weer een zaak is die de Air Damage verkoopt.

Mooi verslag Mike! Tof om je eigen bestelling terug te zien :)
Is er eigenlijk nog wel ruimte voor de nieuwe producten? :p

Mooi verslag Mike! Tof om je eigen bestelling terug te zien :)
Is er eigenlijk nog wel ruimte voor de nieuwe producten? :p

Inmiddels ben ik aan het herinrichten geweest en alles naar het nieuwe assortiment aan het aanpassen en het ziet er al weer heel anders uit en we hebben weer lekker de ruimte :)

Back
Bovenaan