Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Kruit per schot zal ook nog wel wisselen onderling neem ik aan de escape bevat bijvoorbeeld 4x 20 shots cakes,4x 25 shots cakes en een waaier van 36 shots.Met die waaier kom je sowieso al niet verder dan 13,88 gram per shot als je even van 500 gram totaal uitgaat.

Hey! Nu zit ik met een klein dilemma ;p. Mijn budget voor dit jaar is 200€. Ik kan maar geen keuze maken uit de volgende boxen.
1.Flash of the gods
2.Escape from hell.
3.Immortal gold
4.Palm battery w-105

Ben benieuwd! Meerdere mogelijkheden zijn welkom!

Hoi!
Ik heb zelf de escape from hell gehaald in de vwmania 33% actie. vind 200 persoonlijk net iets teveel voor een product, vooral omdat het gaat om een nieuw product (flash en escape)

Immortal heeft zich jaar op jaar bewezen, daar zit je prima mee.
hou je ook nog geld over voor een paar leuke losse cakes

Of als je meer afsteek plezier wil gewoon een vd twee grote boxen en deze opdelen in twee delen of meer

Hey! Nu zit ik met een klein dilemma ;p. Mijn budget voor dit jaar is 200€. Ik kan maar geen keuze maken uit de volgende boxen.
1.Flash of the gods
2.Escape from hell.
3.Immortal gold
4.Palm battery w-105

Ben benieuwd! Meerdere mogelijkheden zijn welkom!

De Escape from Hell, naar mijn mening is dat de beste optie.
1. Voor 200,- heb je heel veel diverse en verschillende effecten, zodat je met één Escape from Hell een hele show hebt met heel veel effecten.
2. Zekerheid van een kooi t.o.v. de Flash of the Gods

Ik heb de Escape from Hell ook besteld en ben daar erg blij mee.
Je zal ook eens kunnen kijken naar een VWT dealer in de buurt. Erg mooie blokken bijv. Gangster Box, HFF Hardstyle Box + Hallucinator.

Alvast veel plezier met welke keuze je ook maakt!

Kan iemand mij in jij en jannes taal het nu van die kooi eens uitleggen.

Kooi zit in buiten kant product.
Ik dacht altijd voor het bij elkaar houden van?

Maar het heeft te maken me de burst lading?de knal dus?

Met een kooi is hardere knal? Maar dat zegt niets over de uitwerking van het effect?

Kan iemand mij in jij en jannes taal het nu van die kooi eens uitleggen.

Kooi zit in buiten kant product.
Ik dacht altijd voor het bij elkaar houden van?

Maar het heeft te maken me de burst lading?de knal dus?

Met een kooi is hardere knal? Maar dat zegt niets over de uitwerking van het effect?

Deze kooi word idd boven een bepaalde hoeveelheid flash verhouding er omheen gedaan. En de beetje algemene regel is hoe meer flash hoe harder de explosie waardoor het boeket harder uit elkaar vliegt. En heel vaak ook rondere effecten. Dus word dit vaak ervaren als een toevoeging die eigenlijk gewoon standaard zou moeten zijn.

Ik heb er geen kooi omheen.
Deze heb ik bij outlet groningen vandaan.
Ben dus wel benieuwd waarom de ene wel en de andere niet met kooi.
Maar we zullen wel het verschil zien in het nieuwe jaar door middel van filmpjes.

Ik heb wel alle cake's er uit gehaald.
Ze zijn een beetje vochtig.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook geen kooi maar die heeft de winkelier voor me bij alle boxen er al uit gehaald.

Dit is dus per winkel verschillend maar ga ervan uit dat ze allemaal gewoon origineel in kooi hebben gezeten.

Hij heeft het Doorlont systeem alleen dit keer met een soort grijze kruitstrengen wat je ook in schietlont kunt vinden.

wat ik al wel zag is dat ie zegmaar van rechts naar links door de doos heen gaat en dus niet altijd de lontjes strak bij elkaar zitten, dus ik zou hem hoe dan ook doorlonten, systeem of niet want denk dat de kans groot is dat ie stil valt anders.

Ik heb ook geen kooi maar die heeft de winkelier voor me bij alle boxen er al uit gehaald.

Dit is dus per winkel verschillend maar ga ervan uit dat ze allemaal gewoon origineel in kooi hebben gezeten.

Hij heeft het Doorlont systeem alleen dit keer met een soort grijze kruitstrengen wat je ook in schietlont kunt vinden.

wat ik al wel zag is dat ie zegmaar van rechts naar links door de doos heen gaat en dus niet altijd de lontjes strak bij elkaar zitten, dus ik zou hem hoe dan ook doorlonten, systeem of niet want denk dat de kans groot is dat ie stil valt anders.

Grijze schietlonten?
Heb je daar een foto van?!

ik heb er geen foto van maar het is geen normaal visco wat er bij mij op zit, ook geen snel visco(hoofd en reservelont uiteraard wel). maar van die kruitstrengetjes die je ook in schietlont ziet zitten (in het omhulsel)

het verschilt soms ook per cake(box), heb al grijze voorbij zien komen, felgeel, felroze en lichtgroen altijd verassing bij rubro :P

Back
Bovenaan