vuurwerkland Zoetermeer

Kom hier eerlijk gezegd alleen maar omdat ze 50% gratis vuurwerk erbij doen, maar na dit jaar is het ook de laatste keer geweest. Had een Black Cobra 120 besteld en als gratis vuurwerk de Final Fate/Final Order. Alleen hadden ze die de 30e al niet meer... Dus toen kreeg ik een of andere lompe bak genaamd Rampage, wat een slechte cake was dat zeg. Ben niet zo van die vervanger praktijken...

Kom hier eerlijk gezegd alleen maar omdat ze 50% gratis vuurwerk erbij doen, maar na dit jaar is het ook de laatste keer geweest. Had een Black Cobra 120 besteld en als gratis vuurwerk de Final Fate/Final Order. Alleen hadden ze die de 30e al niet meer... Dus toen kreeg ik een of andere lompe bak genaamd Rampage, wat een slechte cake was dat zeg. Ben niet zo van die vervanger praktijken...

Herkenbaar, ook ik had besteld vanwege gratis vuurwerk en ook de Final Fate gekozen. Kreeg dus ook de Rampage. Ik vond hem wel mooi! Maar inderdaad, als je bewust kiest voor een knalbak voor je finale en je krijgt een rustgevende goudbak, dan kan je daar niet veel mee. De gemiddelde consument (daar is ie weer) vindt het toch wel prachtig zo'n enorme bak.

Ook even geweest wat een ontplofte bende zeg pfffff.

Stonden Return of the Phoenix voor een advies prijs van...jawel schrik niet 69e!!!
Mocht bieden op producten dus ik zeg vriendelijke vriend die prijs klopt niet is 22,50 per stuk.
Nee en dat kon niet bla bla bla.
1 ste en laatste keer in deze, wat mij betreft, best wel een zaak die mensen graag in het ooitje neemt.

Vorig jaar hier niet geweest aangezien die dagen zo'n beetje met 40 graden koorts rond liep maar ga hier zeer zeker de 31e weer even kijken want het is dan net een veiling :)

Haha..wel altijd een erg drukke veiling :) maar vaak wel de moeite waard om snel nog wat extra's er bij te kopen.. site was van de week online maar nu alweer offline :(

De eigenaar was een fijne man. Vond het alleen wel vervelend dat er nogal opdringerig personeel rond liep tijdens de verkoopdagen.

Er was afgelopen jaar namelijk een bepaald product niet wat ik had besteld. Vervanger vond ik niks dus had liever mn geld terug. Heel simpel lijkt mij. Maar ik denk dat ze wel 100 andere dingen voor hebben gesteld om niet mijn geld terug te hoeven geven. Uiteindelijk stond er 3 man personeel mij te overtuigen dat ik wat anders moest nemen ipv mijn geld terug. Werd op een gegeven moment echt vervelend:P

Zou inderdaad jammer zijn als die echt gestopt is..hoop wel dat ze nog wel aan veiling doen op de laatste dag..

En iemand zaterdag einde middag nog geweest? Nog grote kortingen of een veiling?

Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat daar iets is gebeurd aangezien er een nieuwe eigenaar in zit. Ik heb weinig, eigenlijk nauwelijks iets van reclame gezien, geen folder in de bus gehad, Facebook site was gewoon stilletjes en op de website stonden geen aanbiedingsacties of kortingen of iets dergelijke.
Het is een puur zakelijk verkooppunt geworden in mijn ogen, wat natuurlijk normaal, is maar een grote menigte kopers trekken is hun hoogst waarschijnlijk niet gelukt. jammer voor de freaks in Zoetermeer en omgeving.

Weinig reclame inderdaad..was donderdag nog even snel langsgeweest voor een last minute cruelty wel goed geholpen maar was veel minder sfeer en erg rustig. Jammer voor de freaks dat het een puur zakelijke winkel geworden is maar schild weer budget achterhouden totdat de site online kwam. En wie weet veranderen ze weer terug naar een freak actie winkel :)

En iemand zaterdag einde middag nog geweest? Nog grote kortingen of een veiling?

Jazeker!!! Ben hier nog even langs geweest omdat wij nog een meterpakketje nodig hadden voor mijn nichtje.

Het was rond een uurtje of 4, dus niet helemaal eind van de middag. Maar het stond stampens vol in de winkel. Er stonden zelfs mensen buiten onder een tent hun bestellijst in te vullen omdat er binnen geen plek was.

Op een of andere manier komt er in die zaak altijd het zelfde soort volk. Het is gewoon een hele gezellige Surinamers-tent haha. Enkel verschil met voorgaande jaren is dat het personeel nu niet meer van Surinaamse afkomst is. Van extra kortingen was op dat tijdstip trouwens geen enkele sprake. Is ook niet zo gek als je winkel nog helemaal vol staat en er al meerdere artikelen uitverkocht zijn.

Ik heb het er net over met een collega die hier was geweest en niet wist dat er een andere eigenaar in zat en hij vond het maar een kille bedoeling en een weinig toeschietelijke eigenaar. Niet verrassend als je altijd daar je vuurwerk hebt gehaald en met Hans hebt onderhandeld :angel:

Ps : sommige boxen waren daar 25 euro duurder dan bij andere winkel zei hij, dat is serieus geld pfff

Back
Bovenaan