Event Box Sodom and Gomorrah Display 484'S

Ik had deze in mijn show verwerkt. Leuke box met veel variatie en het tempo is ook goed. Het zijn niet de grooste boeketten, de burst is wel lekker hard.

Start op 7:10

Als vervanger meegekregen en had er op basis van eerdere straatvideo's niet al te veel van verwacht, maar deze maakte serieus indruk. Een goede opbouw naar de finale en ondanks dat de effecten niet groots zijn, is de burst in orde.

Wie weet de preciese afmetingen van dit blok
Het is geen pallet formaat weet ik maar moet de maten weten ivm kijken of in auto past heb hem al
Besteld maar niet bij nagedacht

Voor iedereen die met dezelfde vraag rond loopt hoe groot is deze RVW 939 box nu ????

Hij wordt niet geleverd op een pallet en is 12 cakes groot met allemaal 1" kaliber
en hij is 80 lang x 60 breed x 18 cm hoog dus moet te doen zijn in je kofferbak

Met dank aan Frans Hultermans van vuurwerk Tilburg voor het uitzoeken:idea:

Denk dat het dit is

Wij hebben deze x3 mogen schieten, meter of 6, 7 er tussen. Man wat een geweld was dit! De hele buurt stond te juichen.

Wat een heerlijk sfeervolle video dit!
Blijft overigens een goede bak, fors formaat en mooie mix aan effecten.

Iemand deze ook gehad en kan bevestigen dat de fluiters in het begin vervangen zijn voor tails ? Wij hadden hem ook alleen kan ik hem ff niet tussen me filmpjes terug vinden of herkennen.

Iemand deze ook gehad en kan bevestigen dat de fluiters in het begin vervangen zijn voor tails ? Wij hadden hem ook alleen kan ik hem ff niet tussen me filmpjes terug vinden of herkennen.

Zelf niet gehad, de buurman schoot deze. De fluiters zijn verdwenen en vervangen door tails. Echt jammer als je het mij vraagt. En had dan alsnog liever crackling tails gezien, dat geeft net wat meer een mooie start.

Zelf niet gehad, de buurman schoot deze. De fluiters zijn verdwenen en vervangen door tails. Echt jammer als je het mij vraagt. En had dan alsnog liever crackling tails gezien, dat geeft net wat meer een mooie start.

Thanks dan weet ik welke het is, we hadden zoveel vuurwerk dat niet alles meer is blijven hangen, maar dan bij deze de aangepaste Sodom and Gomorrah

Back
Bovenaan