Event Box Sodom and Gomorrah Display 484'S

Wat een dikke bak was dit. Hij viel hier echt op. Vond hem zelfs de topper van de Demo avond. Deze helaas niet op film,maar vast wel iemand die hem er wel op had.!!

Laatst bewerkt:
Was inderdaad een erg mooie sierlijke bak weer gister op de demo. Heeft eigenlijk alles wel in huis om hem een topper te maken.

Op de demo presteerde hij precies zoals bij mij bekend was van afgelopen jaarwisseling: spectaculaire opening met die fluit, vervolgens lekker rammen met wat kleinere effecten, maar wel een gevulde lucht. Effecten an sich zien er ook prima uit. Deze bak zorgt zeker voor wat chaos en herrie in de straat. Hopelijk komende jaarwisseling ook bij ons!

Fijne chaos bak dit, tempo doet het hem en de afwisseling qua effecten maakt hem gewoon goed.
Nog nooit gehad en eigenlijk is de prijs de enige factor daarin, ik ga dan toch sneller voor een alternatief die mij dan iets meer aanspreekt. Hoe dan ook, heb je hem, dan heb je een dik spektakel in de straat.
Waarom koopt de buurman dit nou nooit? Kan ik eens meekijken! :wink:

Fijne chaos bak dit, tempo doet het hem en de afwisseling qua effecten maakt hem gewoon goed.
Nog nooit gehad en eigenlijk is de prijs de enige factor daarin, ik ga dan toch sneller voor een alternatief die mij dan iets meer aanspreekt. Hoe dan ook, heb je hem, dan heb je een dik spektakel in de straat.
Waarom koopt de buurman dit nou nooit? Kan ik eens meekijken! :wink:

Kom eens aanwaaien, dan kun je hem bij mij zien. Dikgedrukt op de lijst!!

Natuurlijk kan een Nederlands blok niet op tegen een profblok. Maar deze is zeker de moeite waard. Goed tempo, mooie diverse effecten en op het einde lekker opbouwend naar de finale!

Ontzettend gave bak is dit inderdaad zoals bovenstaande video prima weergeeft. Heb deze box zelf vorige jaarwisseling geschoten, had de film nog niet gedeeld zie ik:

Natuurlijk kan een Nederlands blok niet op tegen een profblok. Maar deze is zeker de moeite waard. Goed tempo, mooie diverse effecten en op het einde lekker opbouwend naar de finale!

Het tempo mag van mij nog iets omhoog, dan is het zeker vergelijkbaar met de triplex 600sh 1 inch alleen iets kortdurender.

Snelheid is wat het nl vuurwerk mist. Goed voorbeeld is de triple x van broekhoff. Per boeket niet heel boeiend maar door de snelheid gaat er zoveel de lucht in dat het super word. De pauzes in sommige compounds zijn ook debet aan de mindere beleving.

Back
Bovenaan