YOYOYO VWC lid Gisteren om 23:21 #202 Ik heb deze rambak over van vorig jaar... Dit jaar de lucht in 100%.
josZie VWC lid Gisteren om 23:46 #203 Dit is er 1 waarvan ik al jaren twijfel om hem aan te schaffen. Jaren terug 1 keer op een demo gezien en zag er leuk uit.
Dit is er 1 waarvan ik al jaren twijfel om hem aan te schaffen. Jaren terug 1 keer op een demo gezien en zag er leuk uit.
Nyxx VWC lid Vandaag om 10:13 #204 josZie zei: Dit is er 1 waarvan ik al jaren twijfel om hem aan te schaffen. Jaren terug 1 keer op een demo gezien en zag er leuk uit. Klik om te vergroten... Ik heb hem dit jaar gewoon besteld onder het mom van ''het laatste jaar''. Nu of nooit !
josZie zei: Dit is er 1 waarvan ik al jaren twijfel om hem aan te schaffen. Jaren terug 1 keer op een demo gezien en zag er leuk uit. Klik om te vergroten... Ik heb hem dit jaar gewoon besteld onder het mom van ''het laatste jaar''. Nu of nooit !
Nyxx VWC lid 18 minuten geleden #206 josZie zei: Kom je hem nog tegen dan? Hier in de buurt nog niet gezien. Klik om te vergroten... Gespot in Haulerwijk . Is de rit vanuit Zuid Holland wel waard.
josZie zei: Kom je hem nog tegen dan? Hier in de buurt nog niet gezien. Klik om te vergroten... Gespot in Haulerwijk . Is de rit vanuit Zuid Holland wel waard.