Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2 x doorlonten zo te zienheb deze box gisteren opgehaald maar vraag me af of deze geheel doorgelont is omdat er op de staat 3 x aanstekenBekijk bijlage 51736Bekijk bijlage 51737
Zijn die 3 losseheb deze box gisteren opgehaald maar vraag me af of deze geheel doorgelont is omdat er op de staat 3 x aanstekenBekijk bijlage 51736Bekijk bijlage 51737
Als je doet zoals ik omschreef komt het helemaal goed!owk dus 4 met 5 en 8 met 9 verder niks meer aan doen dus
Toen ik de berichten hierboven las was ik blij. 2 keer doorlonten en klaar. Was ik even onaangenaam verrast. Heb ik een versie met allemaal losse cake’s
Bekijk bijlage 51783
Gelukkig is het wel de 2018 versie en gezien de reacties moet ik hier blij mee zijn.![]()
klinkt leuk natuurlijk en ik wil hem best zelf uitproberen als ik een geschikte prijs zie. maar dit ding is toch niet te tillen of wat het gewicht het formaat. Zal is gaan kijken of ik iemand zo gek kan krijgen hem voor me te halen en neer te zetten in de straat hahah