Event Box Sodom and Gomorrah Display 484'S

Zeer matige box althans deze versie , de fluit cake's en de spinner cake's in deze box waren wel lekker. Geschoten op Demo plaggenmarsch!!

Laatst bewerkt:
Ik vond hem helemaal niet zo gek eigenlijk.
Burst was wel wat minder hard, maar de variatie vond ik best aardig.

zojuist gedaan , hoef ik tenminste niet verder te worstelen met deze bak want het is wel een lompe maar vooral zware bak

Toen ik de berichten hierboven las was ik blij. 2 keer doorlonten en klaar. Was ik even onaangenaam verrast. Heb ik een versie met allemaal losse cake’s :frusty:

86FBD4C5-1420-4F8D-B729-05BCB76191A7.jpg

Gelukkig is het wel de 2018 versie en gezien de reacties moet ik hier blij mee zijn. :handsup:

Toen ik de berichten hierboven las was ik blij. 2 keer doorlonten en klaar. Was ik even onaangenaam verrast. Heb ik een versie met allemaal losse cake’s :frusty:

Bekijk bijlage 51783

Gelukkig is het wel de 2018 versie en gezien de reacties moet ik hier blij mee zijn. :handsup:

Heeft die niet het bekende doorlontsysteem aan de zijkanten? Hadden ze bij de nieuwe versie ook wel mogen doen. Werkte altijd perfect.

klinkt leuk natuurlijk en ik wil hem best zelf uitproberen als ik een geschikte prijs zie. maar dit ding is toch niet te tillen of wat het gewicht het formaat. Zal is gaan kijken of ik iemand zo gek kan krijgen hem voor me te halen en neer te zetten in de straat hahah

klinkt leuk natuurlijk en ik wil hem best zelf uitproberen als ik een geschikte prijs zie. maar dit ding is toch niet te tillen of wat het gewicht het formaat. Zal is gaan kijken of ik iemand zo gek kan krijgen hem voor me te halen en neer te zetten in de straat hahah

Is een stevige jongen inderdaad met 36 kilo schoon aan de haak,en meen 80x40x20 de grootte (LxBxH)

Vond deze het heel goed! Grote boeketten,harde burst en mooie uitwerkingen. Hoefde maar 3 compounds door te lonten. Eitje.

inderdaad een zware lompe bak , maar heb er van genoten en ik kon deze scoren bij de Black Friday actie van Vuurwerk Outlet Groningen voor 150 euri dus geen spijt van

Ik heb deze afgelopen oud- en nieuw ook geschoten. Dit was wel de 2018 versie. Mooie afwisselende box met grote boeketten en een goed tempo.

Ook ik was wat sceptisch na de verhalen over de 2019 batch, zeker nadat hij op de Rubro importeursdemo juist steengoed was. Heb hem even voor 0:00 geschoten omdat de mist zich steeds meer begon te clusteren op de schietlocatie en het zicht nog goed was. Vervolgens minutenlang met open mond zitten kijken naar dit beest, hij was geweldig! Hij begint tof met die fluit, maar de effecten daarna zijn ook zeker heel goed, lekker tempo, mooie afwisseling. Echt een prima bak, zeg maar bakbeest, want wat is hij lomp en zwaar! Zeker een topper die ik volgend jaar weer wil hebben. :handsup:

dik tevreden weer met deze mega bak.
zwaar en onhandig is die wel. maar hij liep lekker door

dit was trouwens de oude versie
dus 12 losse cakes zelf doorgelont

Back
Bovenaan