Enzo Knol heeft spijt van vuurwerk in parkeergarage: 'Niet handig'

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
1.png

De populaire vlogger Enzo Knol plaatste gisteren een video waarin te zien is hoe hij een pot vuurwerk in een parkeergarage afsteekt. Tegen RTL Nieuws geeft Knol, goed voor ruim 2 miljoen volgers op YouTube, toe dat zijn actie niet handig was. Hij zegt het fragment te gaan verwijderen: "Mijn oprechte excuses."

In de video bespreekt de vlogger samen met zijn vrienden het plan om een pot van honderd shots in een parkeergarage aan te steken. "Ik heb een goed idee", zegt hij met het stuk vuurwerk in zijn handen. "Wat nou als we de 'Angry Birds' pakken, en hem in het hoekje afsteken?"

Van het goede aan dat idee is hij een dag later teruggekomen. "Los van het feit dat dit geen illegaal vuurwerk is en dat er geen schade is ontstaan: het is niet slim om dit in een parkeergarage te doen."

3.png

Knol erkent 'zich te hebben laten meeslepen in de lol van vuurwerk'. "Van jongs af aan heb ik altijd vuurwerk afgestoken. Vroeg opstaan op oudjaarsdag om met een tas vuurwerk op pad te gaan. Ik kon wel huilen toen de regel kwam dat het pas vanaf 18:00 's avonds mocht."

Nasleep

Hij belooft het fragment te zullen verwijderen. In nasleep van alle verschillende incidenten die zijn gebeurd rond de jaarwisseling met vuurwerk, geeft Knol aan te snappen dat mensen over zijn video zullen vallen. "Natuurlijk wordt er na de heftige gebeurtenissen, waaronder de brand in Arnhem, met een andere blik naar de video gekeken. Dit was niet handig."

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...enzoknol-verwijdert-video-met-vuurwerk-garage

Als de politie dan toch zo graag mensen met LEGAAL vuurwerk wil pakken, laat ze dan eens een voorbeeld stellen bij meneer Knol die al jaren op rij zijn eigen misdraagt met vuurwerk. Ik herinner me nog een compound over een slootje schieten, cakes bij 2 lonten aansteken, en nu dus willens-en-wetens een cake IN een parkeergarage afsteken. Wil je een punt maken, laat je hem 120 uur meelopen met een taakstraf. Denk dat je dan een stuk meer bereikt dan wanneer je bij de freaks een xxx hoeveelheid consuvuurwerk in beslag neemt.

Kansloos. Alles voor de views. Domme gast:bonk:
Eerst zoiets doen, vervolgens met je muil huilie huilie. Spijt en dan wel even wachten met weghalen. Want ja views

Heb het stuk ook voorbij zien komen idd, die jongen heeft er dus niks van geleerd vorig jaar.
Tuurlijk lache gieren brullen enzo, maar wat mij betreft mag youtube hem nu flink laten dokken. Want het is wel aangevinkt waarsch als video voor kinderen.

Jammer dat we hem niet massaal kunnen rapporteren (mits hij het echt verwijderd heeft)

He met de angry birds ben ik me showtje mee begonnen, in V vorm. leuke tailcake voor minder dan een 10e.

Maar even on topic is dit natuurlijk wel erg dom.. van mij mogen ze enzoknol een dikke taakstraf geven en hem een nieuwe parkeergarage laten betalen

Kansloos figuur is het. Wat bezielt je om dit te doen. Lekker het goede voorbeeld aan je volgers geven ook. Laten ze hem maar eens een flinke straf geven.

Ik geloof door magnum ergens te lezen.:bonk:

Geloof er eerlijk gezegd niks van, waar heb je dat gelezen? Zie ook verder geen Magnum vuurwerk voorbij komen. Zag wel dat zijn broer een hoop had, maar ook van alles wat, zelfs redwire. Nee denk echt dat ze dit jaar zelf van alles hebben aangeschaft..

Opzich heeft VWT het dan nog goed gedaan, tuurlijk hadden die jongens meer dan 25kg, maar ze geven duidelijk aan wat wel en niet mag. En had ook het idee dat de videos tussendoor onder begeleiding van mensen van vwt zelf was op 1 van hun schietlocaties.

Tsja,niks van geleerd,begin bij hem eens een standpunt te stellen dat het absoluut zo niet kan en mag gebruikt worden,zeker als je zoveel volgers hebt,moet je gewoon het goede voorbeeld geven,maar dat is niet stoer en geeft geen likes
Kunnen ze niet een zwarte lijst voor zulke gasten opstellen? dat ze geen vuurwerk meer kunnen kopen/bestellen in de winkel?

Ik begrijp een ding niet.... het staat op video dat hij dit doet. Waar is de politie (handhaving) in deze?

Geloof er eerlijk gezegd niks van, waar heb je dat gelezen? Zie ook verder geen Magnum vuurwerk voorbij komen. Zag wel dat zijn broer een hoop had, maar ook van alles wat, zelfs redwire. Nee denk echt dat ze dit jaar zelf van alles hebben aangeschaft..

Opzich heeft VWT het dan nog goed gedaan, tuurlijk hadden die jongens meer dan 25kg, maar ze geven duidelijk aan wat wel en niet mag. En had ook het idee dat de videos tussendoor onder begeleiding van mensen van vwt zelf was op 1 van hun schietlocaties.

Kwam gister voorbij in de chat...Maar heb mijn bericht inmiddels al aangepast.klopt volgens mij inderdaad niet.

Ik begrijp een ding niet.... het staat op video dat hij dit doet. Waar is de politie (handhaving) in deze?

Dat is inderdaad de beste vraag hierbij, leuk die spijtbetuiging, maar het kwaad is al geschied en het bewijs is er met een enorm bereik en nu zelfs met foto's nog. Waarom stellen ze hem op dat vlak niet eens als voorbeeld voor iedereen?

Eerst zo achterlijk doen en uploaden. Daarna zeggen dat het je spijt en ook niet eens de video daarna verwijderen. Alles voor de views...

Enzo hoort het dus niet...

Wat een kwast die vent. Ik houd me maar stil verder want kan niet echt netjes blijven....

En dan wat lopen zeiken op Koet, die vergeleken net deze kwast een veel kleiner bereik heeft. Met daarnaast veel meer 'echte' vuurwerkliefhebbers, als ik het zo mag verwoorden.

Wil het niet goedlullen, maar vind het belachelijk dat zo een BN'er hiermee weg komt...

Back
Bovenaan