Goede en voordelige ducttape

Ik bestel het altijd gewoon uit China. Alleen dat is nu een beetje laat, want meestal duurt het 2+ weken voordat het aankomt.

bij de naam duckttape gaan m'n nekhalen al kriebelen...
werk zelf tijdens mijn werk met Nichiban Gaffa Tape, beste spul dat er bestaat!
sterkte tape, waterbestendig en scheurt makkelijk :cool:

Nichiban%20zwart%2050mm-500x500.jpg

bij de naam duckttape gaan m'n nekhalen al kriebelen...
werk zelf tijdens mijn werk met Nichiban Gaffa Tape, beste spul dat er bestaat!
sterkte tape, waterbestendig en scheurt makkelijk :cool:

Nichiban%20zwart%2050mm-500x500.jpg

Dit is inderdaad supertape. Ik gebruik de zelfde en echt voor alles haha en lekker via de zaak inkopen dus ook voordelig.

Hier ook al jaren de tape van de Action gebruikt en ben er zeer tevreden over. Gewoon een keer extra er overheen rollen en het laat echt niet meer los.

Hier ook al jaren de tape van de Action gebruikt en ben er zeer tevreden over. Gewoon een keer extra er overheen rollen en het laat echt niet meer los.

Als je hem dubbel moet rollen, ben je dan aan het einde van de streep dan niet duurder uit Wesley ?

Ik heb altijd kwaliteit tape thuis liggen, altijd handig voor kleding bestellende kids die veel retourneren.

Als je hem dubbel moet rollen, ben je dan aan het einde van de streep dan niet duurder uit Wesley ?

Ik heb altijd kwaliteit tape thuis liggen, altijd handig voor kleding bestellende kids die veel retourneren.

Geen idee, zou kunnen. Haal door het jaar heen af en toe een rol dus merk er niets van. Voor een euro of 20 ben ik wel klaar, ideaal.

Eendentape haal ik ook altijd bij de Hornbach van Kip. Ik geloof 5 euro per 50m, wel gewoon goed

Ik haal ieder jaar ff een paar rollen van de gamma, gebruik het ook op me werk, is iets duurder dan die van de action, maar ik ben er zeer tevreden over.

Back
Bovenaan