Enzo Knol heeft spijt van vuurwerk in parkeergarage: 'Niet handig'

Dat is inderdaad de beste vraag hierbij, leuk die spijtbetuiging, maar het kwaad is al geschied en het bewijs is er met een enorm bereik en nu zelfs met foto's nog. Waarom stellen ze hem op dat vlak niet eens als voorbeeld voor iedereen?
Maak je een filmpje van 250 kilo vuurwerk dan loop je ook het risico dat ze binnenvallen. Hier is het nog duidelijker dat hij iets deed wat niet mocht. Over handhaving gesproken....ik hoop echt dat hij hier nog op gepakt wordt

lekker handig inderdaad, was dit dan weer gesponsord of was hij dit jaar sponsorloos?

Nee denk echt dat ze dit jaar zelf van alles hebben aangeschaft.

Broekhoff was ie na z'n aanhoudende gestunt de afgelopen jaren inmiddels kwijtgeraakt als sponsor, maar in de laatste vlog geeft meneer aan dat ie ook dit vuurwerk heeft gekregen.

Ook in deze laatste vlog bewijst de staatsmongool dat ie nog steeds niet verantwoordelijk om kan gaan met vuurwerk. Totaal onbegrijpelijk dus dat importeurs en winkeliers nog steeds met 'm in zee gaan.

Hij heeft helemaal geen spijt, hij heeft zijn aandacht weer. Een klootzak die indirect mee helpt aan het stukmaken van onze hobby. Ongelofelijk dat deze lul nog werd "gesteund" door een vuurwerkimporteur :bonk:

Zo'n spijt had ie er blijkbaar niet van, want in z'n laatste vlog doet ie het dunnetjes nog eens over.

Wat is het toch een walgelijke klootzak. Mensen die daar hun auto hebben geparkeerd, schrikken zich rot. En hoppa, weer een potentiele vuurwerkhater erbij.
Als ik die Enzo tegen kom, dan tik ik hem op zijn neus.

Ik herinner me nog dat ie een compound op zijn kant op een bruggetje zette, vervolgens beide lonten wilde aansteken en dat ding al af ging. Gaat elk jaar fout bij hem. Opsluiten vanaf de 30e en 2 januari eruit balen.

Dat had je in mijn tijd nou weer niet, een youtube Enzo mongool die achterlijke dingen doet met vuurwerk en nog populair is ook.

Je pikt ze er allemaal tussenuit, complete collecties met als spoiler "10.000 euro vuurwerk"
De één nog gekker dan de ander.

Daarom,zet zulke dwaze mensen op een zwarte lijst,dat als ze wat willen bestellen,het niet mogelijk is..

Wat is het toch een walgelijke klootzak. Mensen die daar hun auto hebben geparkeerd, schrikken zich rot. En hoppa, weer een potentiele vuurwerkhater erbij.
Als ik die Enzo tegen kom, dan tik ik hem op zijn neus.
Bel je me ff Arjan help ik wel :p

Ochoch, een youtuber steekt net als andere jaren weer wat vuurwerk af op een extreem domme manier en half vuurwerkcrew loopt hem weer te bedreigen. Doe normaal man met die laffe helden reacties hier.

Dat deze gast niet met vuurwerk om kan gaan weten we. Om hem daar nou voor in elkaar te willen slaan. Internethooligans.

Back
Bovenaan