WTF Box 2.0

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3475
Artikelnaam: WTF Box 2.0
Bruto Gewicht: 7000gram
Netto Kruitgewicht: 2000gram
Aantal Schoten: 112sh
Effectomschrijving: 1x aansteken! 112 schots compound box, 2 kilo kruit met 2 rechte en 2 fanshape cakes. Rode, zilveren en gouden kometen, rode blinkers, zilver glitter, crackling en fluit effecten. Hiermee heeft u weer WTF! World’s Toughest Fireworks in handen! Waanzinnig!
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 80sec
Stijghoogte: 20-30meter
Richtprijs: 59,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt:
Als hij weer voor dezelfde actie prijs komt dan koop ik hem zeker wel weer.
Prijs/kwaliteit was prima! En mooi voor om een uur of 18.00

Erg benieuwd wat het dit jaar zal zijn. Hij zal vast weer de nodige aandacht krijgen en dus een slimme zet van Cafferata.

Ik kijk nu al uit naar de ''nieuwe berichten'' knop in december. Gegarandeerd deze box op nummer 1!:bonk:

Zal een stuk duurder worden denk ik, ivm de waaiers. Als ie met kooi word geleverd waag ik de gok

mwah, met een beetje slim verdelen van 2x36sh en 2x20sh incl diameters (bv de 2x36sh 30mm en 2x20sh waaiers van 20mm), kan het best dezelfde omvang hebben als de eerste box dus vergelijkbare (inkoop)prijs

Die van vorig jaar was gewoon goed voor het bedrag, als hij dit jaar rond dezelfde prijs te verkrijgen is sla ik hem zeker in!

Vorige jaar de gok genomen. Zeker geen slechte box voor vier tientjes. Maar was teleurgesteld in de burst. Deze zal die ook wel niet hebben. Ga dit keer geen gok wagen(zul je net zien dat er nu wel burst in zit)

Back
Bovenaan