Titanium Spinners

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5115
Artikelnaam: Titanium Spinners
Bruto Gewicht: 13800 gram
Netto Kruitgewicht: 1820 gram
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: Grote zilveren draaiende staarten schieten in een razendsnel tempo de lucht in waar deze uiteen barsten in verschillende kleuren boeketten met een titanium burst effect. De cakebox zal eindigen in een ware finale van fluiters en gekleurde peony’s! Maar liefst 100 groot kaliber schoten, 2KG kruit en 1x aansteken. Een absolute parel!
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 25sec
Stijghoogte: 30-40 meter
Richtprijs: 159,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad 13800
Denk een beetje net zoals de dragonbox van evo kwa effect met dat titanium, zou super zijn

Dacht meer aan een effect zoals die Funke dahlia box, of Redwire Ti Peony maar dan in VWT Spinnerz 2 Colorz stijl

Dat zal wel richting de 200 euro gaan ben ik bang. Maar misschien worden we verrast. Effectomschrijving klinkt goed. Eerste compoundbak van Showtime dit denk ik..?

Edit
Ik zie nu pas dat Showtime een stu of 25 nieuwe producten heeft, lekker hoor. Kwalitatief zit het meestal wel goed in deze lijn itt ander Cafferata spul
Nu hopelijk nog goed verkrijgbaar en als het effe kan in in een freakactie:p

Verhouding bruto/netto klopt niet helemaal denk ik.... 13800 miss?

Dankje, door de vele producten aanmaken wil het wel eens gebeuren dat er een cijfertje niet gepakt wordt:frusty:

Wel zeer benieuwd naar deze box, effect omschrijving klinkt geweldig.

Ziet er veel belovend uit :D

8AxoJuP.jpg

Het is niet toegestaan deze afbeelding te kopiëren.

Echt een heel dik blok zo en heerlijk in salvo's! Maar wat doen die achterlijke fluiters er in.... dat verpest echt het blok.

Hele gave box hoor, maar die vertraging worden hopelijk wat minder want dit is wel echt lang. Fluiters hadden voor mij ook niet gehoeven, maar vind het wel een mooie box.

Mooie box! Eigenlijk niks nieuws, maar de salvo's maken deze tot wat het is. De fluiters waren niet nodig geweest in deze cakebox. Aan de andere kant, als het tempo strak is, is dit wel een leuke "pre-finale".

Voor de prijs van 160,- laat ik em 100% liggen. Gemiste kans! Voor 125,- had ik em overwogen (als december aankoop) en voor 100,- (of lager) zeker meegenomen.

Back
Bovenaan