Elite Mark Fireworks - Release 1 November

Meer een rib, of 2
Hmm spare ribs,lkkr :p 😂

Heb ook die filmpjes zitten bekijken,maar om nou te zeggen dat er iets vernieuwends te zien is,nee dat is niet het geval.
Vind ik tenminste niet.
Wel opvallend is dat kleuren zoals rood,groen,blauw etc wel goed en fel van kleur zijn,bijna radioactief 😎
Er is dus wel kwaliteitsmateriaal ingestopt,of er is iemand goed aan het nabewerken geslagen,dat kan ook.
Hoe dan ook,ik ben niet van plan er voor de deur uit te gaan,een prijskaartje ergens aanhangen is leuk,maar dit is te overprised vind ik.

Na alle producten te hebben bekeken moet ik zeggen dat ik ook niet onder de indruk ben. Alles ziet er goed uit, maar met de naam "elite" en de prijskaartjes die eraan hangen, verwacht je toch wat meer. Een uitspringer is wel de crown jewel, als die echt zo goed is, zou je bijna het absurde bedrag ervoor over hebben haha

Vuurwerk voor de elite zou een mooie slogan zijn voor deze lijn. De indexatie voor 2025 is iig al aan de prijs toegevoegd :sad:

Ben benieuwd wat ze er zelf van vinden nu ze de eerste reacties van de freaks hebben gehoord.

Staan ze nog steeds achter hun keuzes of hadden ze zelf ook hogere verwachtingen?

Ik denk niet dat de mening van dit kleine....exclusieve :D clubje leidend is voor hun evaluatie van hun product en marketingkeuzes. Als er in de winkels significant veel items overblijven, dat is pas wanneer ze zich achter de oren gaan krabben. En stuk of 4 items gaan toch al snel uitverkocht raken hoor...kan ook makkelijk met 10 per dealer dus succes gegarandeerd!

Even een compliment voor Wolff en deze lijn, het is mij namelijk nooit eerder opgevallen maar dat kan heel goed aan mij liggen; de gebruiksaanwijzing bóven op de doos ipv aan de zijkant! :applause:Dit stimuleert meer tot gelezen worden en dus kleiner risico op ongelukken (al vind ik sws Darwin-award waard als je dat met een compound lukt). Slim idee, goeie ontwikkeling :thumbsup:

Pak ik popcorn voor freaks die nu massa lijnen gaan opnoemen die dat al jaren doen maar mij nooit is opgevallen 🍿 :D

Back
Bovenaan