Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
HuboXL ligt niet ver van Groningen vandaan tochNee, Groningen bestaat niet.
Owww dude niet gezien dudeStaat 3 posts boven je dude...
Inderdaad. Om een voorbeeld te noemen: Heb vorige week nog de Color Hypnose gehaald voor 199. 244 shots 25/30 mm bak. Ok het is met korting maar tochHad gehoopt deze nog ergens in een freak/kortingsactie tegen te komen, maar helaas. Vindt deze boxen veel te duur, 250 euro voor een 144 shots 25mm ga ik niet betalen.
Wolff valt vaak tegen de laatse jaren kijk de straat films en kijk de product films . Uitzonderingen daar gelaten uitraard
Bij wolff hangt het wel van de lijn af, maar over het algemeen presteert wolff goed. Alleen vind ik deze lijn iets te prijzig.Ik blijf me verbazen over jou mening/ervaringen. Wolff is in mijn ogen samen met Magnum de enige die jaar in jaar uit stabiele kwaliteit heeft geleverd. Maargoed een ieder mag daar natuurlijk anders over denken.
Heb jij toevallig alle maandagmorgen modelletjes gehad en gezien dan ofzo? Als er 1 is die eigenlijk nauwelijks teleurstelt is t wolff in mijn ervaringWolff valt vaak tegen de laatse jaren kijk de straat films en kijk de product films . Uitzonderingen daar gelaten uitraard
Helaas geen Kuiper dus ... Dan houdt het voor mij op. Ga er niet speciaal voor rijden.Bij huizen stonden er 2 op en bij Kuiper Koekange 1 maar was er ook allemaal zo weer af omdat morgen de lijn pas wordt onthuld wordt om 20.00 uur