Elite Mark Fireworks - Release 1 November

Even een compliment voor Wolff en deze lijn, het is mij namelijk nooit eerder opgevallen maar dat kan heel goed aan mij liggen; de gebruiksaanwijzing bóven op de doos ipv aan de zijkant! :applause:Dit stimuleert meer tot gelezen worden en dus kleiner risico op ongelukken (al vind ik sws Darwin-award waard als je dat met een compound lukt). Slim idee, goeie ontwikkeling :thumbsup:

Pak ik popcorn voor freaks die nu massa lijnen gaan opnoemen die dat al jaren doen maar mij nooit is opgevallen 🍿 :D

Haha was mij ook al opgevallen, en is alleen maar positief dat ze het duidelijk in het zicht printen en niet wegmoffelen aan de zijkant.
( En Wolff heeft het bij de Raff lijn een paar jaar geleden ook al gedaan 🍿)

Ook ik heb al meerdere merken gezien die het op wat artikelen hadden gedaan op die manier.
Dus niet uniek en zelfs met die positieve ontwikkeling nog steeds niet het geld waard 🤪

Oke, we gaan het eens over de prijzen hebben... :bonk:

Nee, vandaag de dummy's binnengekregen van de Elite Mark-lijn. Stuk voor stuk prachtige labels, de felle kleuren in combinatie met de matte afwerking zorgen ervoor dat ze items goed op zullen vallen in de showroom. Losse foto's zal ik delen in de producttopics.

Vind de artikelen stuk voor stuk goed, zou denk ik bij niemand in de straat misstaan. Maar meer dan dat vind ik het ook niet, vind het niets bijzonders. Dan de prijzen erbij genomen maakt wel dat ik deze artikelen helaas niet zal kopen.

Toch zonde..... de 2e 'nieuwe' importeur/lijn die met hoge verwachtingen word verwacht en vervolgens zijn de prijzen absurd.
Is dit een voorbode voor de toekomst?

Toch zonde..... de 2e 'nieuwe' importeur/lijn die met hoge verwachtingen word verwacht en vervolgens zijn de prijzen absurd.
Is dit een voorbode voor de toekomst?
Prijzen absurd? Die zijn gewoon gelijk aan de reguliere collectie van Wolff, net als van de andere importeurs.
Er is geen freakactie, maar dat maakt de prijzen an sich niet absurd.

Prijzen absurd? Die zijn gewoon gelijk aan de reguliere collectie van Wolff, net als van de andere importeurs.
Er is geen freakactie, maar dat maakt de prijzen an sich niet absurd.
Niet mee eens deze prijzen zijn zeer hoog 149 en 168 schoten voor 249 euro of dan 50 schoten voor 100 euro of 100 schoten voor 180 euro absurd inderdaad een voorbode voor de toekomst ben ik ook bang voor ..

Niet mee eens deze prijzen zijn zeer hoog 149 en 168 schoten voor 249 euro of dan 50 schoten voor 100 euro of 100 schoten voor 180 euro absurd inderdaad een voorbode voor de toekomst ben ik ook bang voor ..
Kijk is naar de adviesprijzen van andere importeurs, een Riakeo, een Magnum, zijn dezelfde prijzen he.

Riakeo Beauty. 127 schoten, 189,50 euro
The Great Wall, 180 schoten, 399,50 euro
Dakota sunset, 126 schoten, 269,00 euro
133 shots mixed, 133 schoten, 249,00 euro
Red Lantern Turbine, 100 schoten, 159,95 euro

Kijk is naar de adviesprijzen van andere importeurs, een Riakeo, een Magnum, zijn dezelfde prijzen he.

dit is nog eens een duidelijk verhaal

Jij hebt je huiswerk wel gedaan :)

Je weet ze wel uit te zoeken zeg...

Proud Mary, 134 schoten € 179.95
1,2" Temptation Willow, 100 schoten 30mm, € 139,99
Color Hypnose, 244 schoten (2kg kruit!), € 299

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Laten we alsjeblieft niet doen alsof het normaal is dat er ruim 200 euro betaald moet worden voor 2kg kruit.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Laten we alsjeblieft niet doen alsof het normaal is dat er ruim 200 euro betaald moet worden voor 2kg kruit.
Nogmaals had betere prijzen verwacht voor Elite mark...

Correctie
1,2" temptation willow is 159,99 euro
Proud Mary is 189,00 euro

Als je dan iets terug zegt neem dat wel de juiste prijzen, overigens heb ik nergens gezegd dat ik het normaal vind dat er 200 euro voor 2kg aan kruit wordt betaald. Maar sinds wanneer betaal jij de adviesprijzen ;)

Verhaal hier boven klopt ook deels wel natuurlijk. Maar als ik dan kijk naar bv de Roaring Lion en de Coconout Bounty. Beide kooi, 100 sh en 180 euro. De Roaring lion is niet met korting te koop, de Coconut wel en was voor zon 120-130 te koop. Een prijs verschil van 45 euro, wat veel geld is. En dan vind ik de Roaring niet die extra kwaliteit hebben om dat bedrag neer te leggen. Nogmaals, je haalt echt wel een top blok in huis, maar maakt het dat extra geld in mijn ogen niet waard en persoonlijk vind ik de Coconut Bounty nog mooier.

Back
Bovenaan