Tijgernootje
VWC lid
Plat verwoord.Is er een specifieke reden waarom er met deze nieuwe lijn dan niet wordt 'gestunt' om het maar even zo te verwoorden.
Dit is een nieuwe lijn waarin men (gok ik) best wat centen heeft gepompt,en waarschijnlijk is er een laag aantal van de producten gemaakt om 1st is te zien of mensen erop zitten te wachten.
Dan moeten de "onkosten" eruit gehaald worden d.m.v. een hoge verkoopprijs ,in de hoop dat ze de lijn leeg verkopen in winkels.
Waarna men ja dan nee beslist of ze het volgend jaar gaan doorzetten met grotere getallen per product waardoor evt de prijs kan zakken.
Ook zal duidelijk zijn,wat wel en wat niet verkoopt.
Dus kan het assortiment gewijzigd worden,aan de hand van wat deze exemplaren nu doen qua verkoop.
Mijn persoonlijke mening is net als die van vele hier,ja een mooi label en fraai ontworpen doos zijn plus punten,maar de prijzen voor (ik zeg t kort door de bocht) effecten die er 13 in een dozijn zijn,zelfs deels exact in dezelfde stook volgorde, zoals ze in deze stukken vuurwerk zijn gecopyeerd van andere cakes/compounds,dat maakt het de prijzen niet waar vind ik.
Maar dat is persoonlijke mening.