Elite Mark Fireworks - Release 1 November

Is er een specifieke reden waarom er met deze nieuwe lijn dan niet wordt 'gestunt' om het maar even zo te verwoorden.
Plat verwoord.
Dit is een nieuwe lijn waarin men (gok ik) best wat centen heeft gepompt,en waarschijnlijk is er een laag aantal van de producten gemaakt om 1st is te zien of mensen erop zitten te wachten.
Dan moeten de "onkosten" eruit gehaald worden d.m.v. een hoge verkoopprijs ,in de hoop dat ze de lijn leeg verkopen in winkels.
Waarna men ja dan nee beslist of ze het volgend jaar gaan doorzetten met grotere getallen per product waardoor evt de prijs kan zakken.
Ook zal duidelijk zijn,wat wel en wat niet verkoopt.
Dus kan het assortiment gewijzigd worden,aan de hand van wat deze exemplaren nu doen qua verkoop.

Mijn persoonlijke mening is net als die van vele hier,ja een mooi label en fraai ontworpen doos zijn plus punten,maar de prijzen voor (ik zeg t kort door de bocht) effecten die er 13 in een dozijn zijn,zelfs deels exact in dezelfde stook volgorde, zoals ze in deze stukken vuurwerk zijn gecopyeerd van andere cakes/compounds,dat maakt het de prijzen niet waar vind ik.
Maar dat is persoonlijke mening.

Dit mag wettelijk gezien niet.

Een adviesprijs is altijd een advies. Een winkelier mag zelf bepalen wat de verkoopprijs wordt. Dat een importeur dit niet leuk vindt is een gegeven maar een importeur of leverancier mag hier niks aan doen. Vaak wordt er gedreigd met “ dan krijg je de of helemaal geen spullen meer geleverd” maar dit mag niet.

Het enige wat wel mag is de inkoopprijzen zodanig verhogen dat het niet meer interessant is en die klant zelf weg gaat/elders koopt. Echter is dit wel pas na de geldigheidsperiode van de huidige ontvangen inkoopprijzen.

Dus het is wachten op de eerste winkel die wel korting gaat geven:p
Bij Vuurwerk Huizen krijg je korting op deze lijn.

Plat verwoord.
Dit is een nieuwe lijn waarin men (gok ik) best wat centen heeft gepompt,en waarschijnlijk is er een laag aantal van de producten gemaakt om 1st is te zien of mensen erop zitten te wachten.
Dan moeten de "onkosten" eruit gehaald worden d.m.v. een hoge verkoopprijs ,in de hoop dat ze de lijn leeg verkopen in winkels.
Waarna men ja dan nee beslist of ze het volgend jaar gaan doorzetten met grotere getallen per product waardoor evt de prijs kan zakken.
Ook zal duidelijk zijn,wat wel en wat niet verkoopt.
Dus kan het assortiment gewijzigd worden,aan de hand van wat deze exemplaren nu doen qua verkoop.

Mijn persoonlijke mening is net als die van vele hier,ja een mooi label en fraai ontworpen doos zijn plus punten,maar de prijzen voor (ik zeg t kort door de bocht) effecten die er 13 in een dozijn zijn,zelfs deels exact in dezelfde stook volgorde, zoals ze in deze stukken vuurwerk zijn gecopyeerd van andere cakes/compounds,dat maakt het de prijzen niet waar vind ik.
Maar dat is persoonlijke mening.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord en dit vermoeden heb ik inderdaad ook.

Back
Bovenaan