Einde van producten in kooi.

Ik heb inmiddels begrepen dat een importeur, ik zal de naam nog niet noemen… de klanten aanschrijft dat zij de kooi producten kostenloos kunnen retourneren. Een financiële vergoeding voor de artikelen is niet mogelijk

Oftewel je kan de rest voorraden met kooi gratis terug geven aan die importeur die het vervolgens graag verkopen in het buitenland…

Ik heb hier geen woorden voor behalve dat het echt schandalig is…dubbel geld proberen te verdienen over de rug van de winkelier onder het mom dat het maar kleine aantallen zijn..

Is het niet handiger om voor de crowdfunding een nieuw topic te openen? Zo sneeuwt hij een beetje onder en kan me voorstellen dat niet alle leden na het nieuws over de uitkomst van de zaak dit topic nog openen.
Zolang je geen galacticos belooft, valt het ondersneeuwen wel mee :bonk:

Ik heb inmiddels begrepen dat een importeur, ik zal de naam nog niet noemen… de klanten aanschrijft dat zij de kooi producten kostenloos kunnen retourneren. Een financiële vergoeding voor de artikelen is niet mogelijk

Oftewel je kan de rest voorraden met kooi gratis terug geven aan die importeur die het vervolgens graag verkopen in het buitenland…

Ik heb hier geen woorden voor behalve dat het echt schandalig is…dubbel geld proberen te verdienen over de rug van de winkelier onder het mom dat het maar kleine aantallen zijn..
Die sorteert alvast voor op het nieuwe ontheffingenbeleid van verenigingen. Ook daarin staat genoemd dat niet ontstoken vuurwerk op 1 januari 12.00 uiterlijk teruggebracht moet worden naar de verkoper.

Die neemt het kostenloos terug...
Jaja, en de centen van het verkochte product dan?

Die sorteert alvast voor op het nieuwe ontheffingenbeleid van verenigingen. Ook daarin staat genoemd dat niet ontstoken vuurwerk op 1 januari 12.00 uiterlijk teruggebracht moet worden naar de verkoper.

Die neemt het kostenloos terug...
Jaja, en de centen van het verkochte product dan?
Ik denk dat we nog her en der drama gaan krijgen waarbij de consument de sjaak is. Daarmee doel ik op verkoop en beloftes van verkopers die vanaf het begin niet realistisch waren.

Maar dat gaat dan over producten waarover de facturering al gedaan is? Vaak gebeurt dat met nieuwe items, geleverd voor de jaarwisseling, pas weer na de jaarwisseling op wat er verkocht is/niet geretourneerd wordt aan importeur/verkoper zelf aan restvoorraad in bunker kiest te houden. Voor zover ik begrepen heb dan hè...verkopers hier kunnen daar met meer zekerheid over praten. Ik vermoed dat er in de communicatie over die variaties wat vergeten of verkeerd gecommuniceerd danwel geïnterpreteerd wordt....

Back
Bovenaan