Einde van producten in kooi.

We doen dit voor nu samen met VuurwerkCheck.

Mocht je niet willen doneren voor de rechtszaak, maar wel bij willen dragen aan de goede zaak. We zijn altijd op zoek naar (vaste) donateurs. Dat kan via www.hvlv.nl/doneren

We verwachten namelijk dat we in 2026 een volle oorlogskas nodig hebben.

Is die volle oorlogskas nodig voor het behoud van de traditie zoals we die kennen?
Of gaan we voor de wassen neus zoals de buurtvereniging die een vergunning moet vragen en die nooit krijgt?

Excuus voor de misschien botte reactie,maar ik ben zeker bereid tot doneren,maar het kooi verhaal is eigenlijk meer klote voor de importeurs en winkeliers dan voor de consument.
Ik zeg niet dat daar niet tegen gestreden mag worden,maar ik denk dat iedereen beter geholpen zou zijn met een behoud van de traditie zoals ie nu is.
Ik zou nu daar geld aan uitgeven ipv van het kooi verhaal,mits er nog enige hoop is natuurlijk.

Is die volle oorlogskas nodig voor het behoud van de traditie zoals we die kennen?
Of gaan we voor de wassen neus zoals de buurtvereniging die een vergunning moet vragen en die nooit krijgt?

Excuus voor de misschien botte reactie,maar ik ben zeker bereid tot doneren,maar het kooi verhaal is eigenlijk meer klote voor de importeurs en winkeliers dan voor de consument.
Ik zeg niet dat daar niet tegen gestreden mag worden,maar ik denk dat iedereen beter geholpen zou zijn met een behoud van de traditie zoals ie nu is.
Ik zou nu daar geld aan uitgeven ipv van het kooi verhaal,mits er nog enige hoop is natuurlijk.
Het gaat ons in dit geval om de Pyrorichtlijn die verkeerd toegepast word. En de manier waarop onze overheid de wijziging heeft genotificeerd in Europa.

Eerste prioriteit blijft het behouden van ons traditie zoals we die nu kennen. Daar zijn we dag in, dag uit mee bezig. De lobbyist loopt ook nog steeds voor ons rond. Ook die kost geld.

We pakken alles aan wat we aan kunnen pakken. Vaak hangt het 1 samen met het ander, zonder dat je in eerste instantie het onderliggende verband ziet.

Back
Bovenaan