Eerste knallen al gehoord?

Hier wordt het ook steeds vroeger. Sier vuurwerk heb ik lang niet meer gezien, dit is vaak in het midden van het jaar. Hoor nu wel erg veel knal, als ik naar buiten loop hoor ik het constant:)

ga ik even wat drinken beneden zie ik ineens een kleine fontein. Dus ik kijk ff maar zie niemand. Wil ik weer naar bed hoor ik ineens een enorme dreun, oftewel een cobra 6 was dit. En er ging op serieus 20 meter afstand ongeveer een alarm af van een vw golf 4. Stelletje asociale dakduiven die zo laat zulke knallers afsteken, nu is heel de buurt wakker denk ik.

jha hier ook ik zit meestal laatste tijden te xboxen in me kamer dat de tijd sneller gaat :P en ook roken :p boeie :) de raam staat open en af en toe hoor ik egte harde diepe dreunen van veeraf dan krijg ik meestal kriebels in me buik :D maar laatste tijden word het steeds meer en kan niet vetsonlijk van me vuurwerk afblijven :D..

vanmiddag bij de voetbalclub bij in het dorp was het goed raak een paar giga vlinders en nog een nitraatcake was dus weer volop feest

Hier nog verdomd rustig, normaal gesproken hoor je nog wel het e.e.a., maar tot nu toe echt een enkele knal in de verte gehoord.

Hier wordt bekant elke avond wel eens wat hards gestookt zo gaat het al maand lang alleen wel in gestaagt tempo ene dag wat geknal ander dag niet

2 maanden geleden waren hier de eerste knallen te horen (rotterdam-zuid) maar de laatste dagen word het steeds meer en meer :rolleyes::D gister een paar knalblokjes achter mekaar en rond een uur of 11 steeds harde dreunen om de paar minuten :p

Afgelopen dagen knalt het hier lekker. Verschilt toch wel, dan een klein plofje en dan hoor je in de verte weer een vlinder ofzo. Van mij mogen ze lekker doorgaan, al denk mijn hond daar ander over:bonk:

Ik kan echt niet wachten...
Vuurwerk zit in een doos, doos in een kast, kast op slot.
Maar de sleutel zit toch wel erg vaak in mijn zak...

IK KAN NIET WACHTEN!!\
en dan hoor je ook overal knallen...

En dan is de playstation ook nog stuk, ik overleef het niet

2 maanden geleden waren hier de eerste knallen te horen (rotterdam-zuid) maar de laatste dagen word het steeds meer en meer :rolleyes::D gister een paar knalblokjes achter mekaar en rond een uur of 11 steeds harde dreunen om de paar minuten :p

Jjaja, Rotterdam-Zuid gaat er al flink op los, wat hoor ik nu al erg veel knallen , zelfs potten ;) tja en dan zitten we niet stil he :p

vorge week was ik volgensmij wegmisbruikers aan het kijken, hoorde ik een paar zachte knallen, liep ik naar het raam, dee ik de gordijn open en een flinke knal erachter:shocked:
Als het nu al zo in R'dam zuid zo onrustig is (veel knallen), laat dan oud en nieuw maar snel komen :wink:

Hier in Beverwijk hoor ik elke dag best harde knallen. Het geeft wel het gevoel dat het er weer aan zit te komen :D

Back
Bovenaan