Eerste knallen al gehoord?

Ja het is hier flink bezig, ik dacht dat de raam eruit vloog maar toch, zelf heb ik ook al wat geknalt, omdat ik het niet kan laten. maar nu wacht ik toch wel even

Iedere dag hoor ik wel wat knallen, de ene harder als de ander en af en toe zie je een potje of een pijl in de verte de lucht in gaan. De dag der dagen komt weer dichterbij.:D

Hier zijn nu de wat kleinere freaks al een minuutje of 20 aan het stoken,
denk dat ik de enige ben die het kan waarderen haha

Hier in de buurt zijn ze ook al flink bezig. Paar dagen terug ook al zo'n 150 schots blok af zien gaan. Na een aantal jaar in een rustige buurt gewoon te hebben zit ik nu eindelijk weer in een buurt waar wordt afgestoken weken van te voren. Doet me aan vroeger denken :)

Hier in de buurt zijn ze ook al flink bezig. Paar dagen terug ook al zo'n 150 schots blok af zien gaan. Na een aantal jaar in een rustige buurt gewoon te hebben zit ik nu eindelijk weer in een buurt waar wordt afgestoken weken van te voren. Doet me aan vroeger denken :)

mooi gevoel is dat he?:)

hier komt ook al een beetje op gang... Vanavond is er een demo van De Vuurwerkshop hierzo, die wordt altijd druk bezocht...

Dus eerdaags zal het wel wat meer worden:D Ik stak vanmiddag nog 3 Sunwarriors af:D

Net hoorde ik in de straat nog een BSC:D Dikke dreun en toen een mooie rookwolk:D

Vannacht in een park hier vlakbij 3 enorme dreunen... Zal zeker geen 2009 30/10 bsc zijn geweest, mss de oudere of de 20/10 bsc 2009, maar ik vermoed dat dit nóg zwaarder spul qua Cobra was. Magoe, dingen klinken nu nog wat harder, zeker zo midden in de stille nacht.

Net in de verte zag ik lichtflitsen en hoorde knallen..

Waarschijnlijk de demo van Den Bleker:D

Jammer dat ik er niet bij kon zijn

Toevallig terwijl ik dit aan het lezen ben een knal met crackling.... waarschijnlijk een pijl maar ik heb het niet kunnen zien.

EDIT: Het was hier in de straat hahaha nog even met de buurman kruit gesnoven

shows in de buurt en knallen van alles eigelijk wel.
was bij me zus op bezoek en was daar in de buurt met de hond aan het wanden, stonden ze daar giga vlinders af te steken. dat galmd wel naaaaa:)

vind ik heel knap... ik denk dat je supervlinders bedoelt :wink:

Hier gaat het de hele avond ook al lekker door... Ik heb 3 cakes geteld en je hoort constant dreunen in de verte...

Net zag ik nog iets van een dik profblok of anders shells:D

Bij mij achter staat iemand telkens vlinders te gooien maar ik weet niet wie het is:D

Ben blij dat we hier niet van die irritante lui hebben wonen, heerlijk rustig hier.
Mensen in jullie stad zullen straks wel een gezellige Kerst hebben met al dat geknal om hun heen...

Hier wordt ook al druk geknalt, ook door mijzelf :P Politie is al een paar keer pols hoogte komen nemen. Gelukkig zat ik toen binnen :) (A)

Gisteren zag ik een lichtflits en 3 of 4 seconde later hoorde ik pas een doffe dreun. En dat had ik in totaal 4x gezien

WHAT THE :shocked: Er werden hier in de stad net ergens een zooi vette profblokken afgeschoten!! :shocked: Vette ringeffecten, blink salutes, enorm felle kleuren grote peony's... Ik herkende het niet van een merk ofzo. Wauw, ik kon het precies vanuit m'n slaapkamer boven de huizen zien, geweldig!
Weet je zeker dat er geen vergunning voor een show in Groningen afgegeven was, Moontan? Dat moet in dit geval bijna wel zo zijn... :shocked: Wiiiii, kickuhhhh!!!

gister was het zover eindelijk de eerste potten de lucht in!!
ik vind het altijd erg leuk als er mensen zijn die als het donker word maar is even wat potten de lucht in jagen. ik denk dat dit hier zo wel door zal gaan iedere avond.

ik was de honden aan het uitlaten van de week. en ineens staken 2 gasten een rotje af. echt triest om stoer te doen met rotjes, maar goed als het dan toch moet, wacht dan even tot die honden voorbij zijn. die honden werden helemaal gek!

ik heb ook zeker nog een aantal verwensingen naar hun hoofd geslingerd, idioten

Back
Bovenaan