Eerste knallen al gehoord?

Hoorde net een knal:), denk dat het een singelshot was in de straat achter die van mij. Ik zag de flits door het rolgordijn heen.

heerlijk als de knallen eindelijk beginnen. bij ons hoor je heel afentoe al wat. maar niet elke dag. ik steek ook niet veel af heel af en toen wat want ik denk altijd maar zo: hoe minder je afsteekt voor oudjaarsdag hoe meer je hebt op oudjaarsdag.....zo... wat is dat mooi gezecht:)

Het is sinds een week hier elke avond wel raak, gemiddeld 2 flinke klappen per dag. Meestal hoor je hier in IJmuiden niks dus dat is wel leuk

Ik hoor nu de hele dag knallen, kinderen lopen gewoon met rotjes door de straten iedere 10 seconde iets af te gooien. De politie reed voorbij en hij liet ze gewoon doorknallen. Wat er aan de hand is weet ik niet, maar volgens mij loopt hun inwendige klok twee maanden voor.

Vandaag ook voor het eerst heel veel knallen gehoord in de omgeving en vanmiddag zelfs de eerste mat gehoord.

gister heb ik weer een paar knallen gehoord. Niet echt zwaar vuurwerk volgens mij. Ook wel een paar flinke dreunen met mooie flitsen.

En helaas zag ik vandaag dat een afvalbak ook alweer kapot is gemaakt:angry:

Elke avond gaan ik en een paar andere jongens naar een pleintje en steken wat af.
Gister waren we het dus weer van plan en er waren al andere jongens bezig :p

laatst was het wel grappig, ik hoorde een aantal knallen en d8 laat ik er ook is wat gaan gooien. dus ik naar buiten toe en gooi er 1 even later hoor ik ergens achter ook een knal en dan weer van een andere kant een knal. ik daarna nog 1 gooien en precies hetzelfde. was wel lagge maar verder bewaar ik alles maar netjes tot oud en nieuw.:bye:

Ik hoore gisterenavond rond 22.15-22.30 ik denk een stuk of tien harde knallen in de verte, ik denk dat het iets van zinks of mortieren waren. De knallen kwamen niet echt heel snel achter elkaar, er zaten elke keer wel een tiental secondes tussen.

In de zomervakantie hoorde ik erg veel knallen, semptember ook maar begin oktober zijn ze allemaal in slaap gevallen

ja zeker eerst een zink op de grond ofzo inieder geval erg hard en toen nog eeen sierpijl de lucht in (is niet van mij!)

Zo net nog 5 vuurpijlen vanuit mijn slaapkamer raam de lucht in zien gaan in de verte :D krijg je gelijk weer kriebels :p

Ik hoore gisterenavond rond 22.15-22.30 ik denk een stuk of tien harde knallen in de verte, ik denk dat het iets van zinks of mortieren waren. De knallen kwamen niet echt heel snel achter elkaar, er zaten elke keer wel een tiental secondes tussen.

Die buizen klapten dan hard zeg :bonk: Bij mij was het weer raak, 2x een 19shots potje 2 straten verder, heb genoten vanuit m'n kamer :angel:

Back
Bovenaan