Eerste knallen al gehoord?

Gisteren in Alphen aan de Rijn stonden we even buiten rond een uur of twee snachts en toen hoorde ik in de verte ook een harde knal, vuurwerk! Hier in Heemskerk is het nagenoeg nog rustig! Ikzelf ga er tot kerst geen verandering in brengen.

Hier hoor je aardig wat knallen. Of het elke keer vuurwerk is weet ik niet want er zin een appelboomgaard achter ons en die jagen met knallen de volgens weg. Maar siervuurwerk nog heel weinig gezien. Zelf wacht ik er ook nog even mee. :)

gisteravond zag ik een ventje van een jaar of 8 die een rotje wilde aansteken en omhoog gooien. Maar hij was te laat en het ontplofte in zijn hand. Gelukkig niks ernstigs behalve beetje pijn en erg geschrokken. Maar die heeft zijn lesje wel geleerd:P.

Jaja hier al de hele week knallen te horen:D En vanochtend om half zeven een stuk of zes knallen achter mekaar, lekker oh^^

vandaag al 3 knallen ala cobra 6 of explod, allemaal vlakbij, de laatste was zo dichtbij dat de ramen erin trilden. het klonk ook of ze aan het slopen waren want ik hoorde een soort knallend metaal:mad:

YES eindelijk... ik kwam net terug van fitnessen en aangezien het een heldere avond is en ik uit me oog hoeken de bekende heldere ster Sirius zag, ging ik ff rond me heen kijken. En OP EENS

Hoorde ik in de verte een rotje en kort daarna een babyfluit pijltje.

YES EINDELIJK HET BEGINT WEER... althans hier bij mij in de wijk!

-Roy-

Vanavond kwamen er 2 knalletjes.
Afgelopen zondag kwamen er 2 nitraten heksenkringen.
2 weken geleden kwamen er 2 500 grams potten.

Jaja! Door mezelf dat wel maar zag een Letse nitraat voorbij komen. Moesten even koeken hoe hard ze gingen. Opzich wel oke, maaaaar alles gaat altijd hard in het begin...

Nog geen èèn knalletje ook maar gehoord hier, niemand lijkt al vuurwerk te hebben in mijn omgeving. Ik hoop dat ik snel knallen ga horen en niet pas 27 november zoals vorige jaar.

Oee en vanavond Siervuurwerk bij ons! Gaan even een onderzoek starten. Mag dan wel kermis vuurwerk zijn, maar het is iets!

zo vanaavond veel knallen en sier!
ojah ik was in millheze op de demo:D

Nou hopelijk is het beter bij jou dan wat ik gister heb meegemaakt... Heb zelf nog bijna een betere show neer kunnen zetten. Zink 905, 906, 910, vlogen in de lucht verder niet veel bijzonders.

Zonet hier een flinke doffe knal...

Verder is het hierzo wel aardig rustig.. Maar dat zal komende tijd wel gaan veranderen.

Hier in eindhoven een paar 901's en paar sierpijlen gezien/gehoord.. voor de rest wat "verdwaalde" knallen :)

Vandaag was het zover, eindelijk. Op het schoolplein ging in de pauze een nitraat af, aan de knal hoorde ik dat het een Chooet Banger is. Ik hoop dat er ook siervuurwerk `s avonds komt, daar heb ik zooooooooo veel zin in!!!!!

Back
Bovenaan