Eerste knallen al gehoord?

ik heb ook net nog een dove dreun gehoort . ik heb de muziek toch redelijk hard staan . ik hoorde het er gewoon door ik schrok er van

ik kon me gister weer niet inhouden :D heb een straat achter mij een Mammoth afgestoken. Was wel lache, het was erg stil en ineens een harde knal met vette echo in de wijk :p

:bye:

Helaas hoor je hier nog steeds niks.
Wel is hier vorige week een jonge opgepakt die constant strijkers aan het afsteken was.

Het valt me op naarmate je meer knallen hoort er ook meer mensen af gaan steken, omdat ze geinspireerd raken. Ik kon het 2 weekjes terug ook weer niet laten :D

Hier in de omgeving hoor je ook al een aantal knallen. Ook op school beginnen de gesprekken over vuurwerk weer, onze halve klas maakt deze week ook een ritje naar zena. :rolleyes:

Gisteren eerst een flinke knal in de straat. Ik heb zo mijn vermoeden wie het is.
En daarna toen ik terugkwam uit Velsen- Noord zag ik onderweg twee pijlen de lucht in gaan met een matig maar leuk effect. Toch weer leuk om vuurwerk te zien buiten shows om.

Hier is het de laaste tijd ook al aardig aan de gang, net alweer een paar knallen en van de week hoorde in een cake oid maar was te laat bij het raam om nog wat te zien.

Laatst een kind, bij mij in 't blok. Blijkbaar was hij jarig, had voor zeker 70 euro aan knal vuurwerk en matten gekocht.
En regelmatig keiharde knallen (nitraten, af en toe cobra o.i.d.)
Zelf steek ik heel af en toe iets in de tuin af, en een pijltje of fontijntje op verjaardagen, kprobeer de buurt nog een beetje te vriend te houden. ;)

Gister hoorde ik een flinke dreun, weet niet zeker of het vuurwerk was maar ik gok dat het een cobra 6/Explod oid was

Gister was hier een kleine shell te zien... Was wel mooi. Verder nog vrij rustig, Soms hoor je ene knal, maar het is nog vrij rustig. Maarja, zal wel gaan veranderen rond Dec.

in eindhoven is het ook weer raak laatste tijd steeds meer knallen:D
en bij psv en fc kopenhagen ook eentje tijdens wedstrijd :D

gister avond was het hier echt helemaal los :D van 8 uur tot half 10 , telkens om de paar minuten harde klappen in de verte.. ik denk dat het pijlen waren:rolleyes: maar rond een uur of 11 hoorde ik een super dik blok ofzo... bizarre knallen achter mekaar... et duurde een paar minuten:D deed me denken aan de lightning thunder van bex, maar dan duurde het iets langer met een lager tempo:p

EDIT 26-10-2009 om 21:33 : Heb net een Ugly Joe afgestoken in de wijk :p Gevolg was een dikke dreun, klagende mensen & een autoalarm :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan